HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas täällä positiivisiä ihmisiä:) itse iloitsen vaan sitä että arki alkoi,muuten ei olekkaan mitään vaikutusta meitsin päiviin.
Hieno päivä tulossa,jossain vaiheessa täytyy mennä lapsen kanssa puistoon.

Aurinkoista huomenta :)

Nature___Seasons___Spring_Sunny_morning_in_the_spring_meadow_066182_.jpg

Huomenta,

sitä kun "nukkuu" kymmenen minuutin pätkissä muutaman rupisen tunnin ja herää ennen viittä pyörimään punkassaan,ei voi puhua hyvästä huomenesta..Kiitos menentetylle yöunelle kuuluu pojalle,joka osaa säätää ja sählätä - no,iteppä kantaa seuraamukset..Kaikkensa kun on senkin eteen tehnyt...

Huomenta. Oksennustauti taas kylässä. Vähän kyllä on sellainen olo, että minullekin on mokoma tulossa. Kummallinen tauti muutenkin, melkein viikon välein puhkeaa aina jollekin perheenjäsenelle. Mutta ei anneta sen laskea mielialaa. Aurinko paistaa ja minulla on mahdollisuus lueskella kirjoja tänään. Ehkä jos olo ei huonone, lähden vielä tänään siivoamaan jotain kadunvartta tuolla, kun kerran nyt aikaa on. Voihan sen vapaan aikansa käyttää johonkin mikä tuottaa itselle ja muille hyvää mieltä. :) Toivottavasti se tuo hyvää mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29810567:
Huomenta. Oksennustauti taas kylässä. Vähän kyllä on sellainen olo, että minullekin on mokoma tulossa. Kummallinen tauti muutenkin, melkein viikon välein puhkeaa aina jollekin perheenjäsenelle. Mutta ei anneta sen laskea mielialaa. Aurinko paistaa ja minulla on mahdollisuus lueskella kirjoja tänään. Ehkä jos olo ei huonone, lähden vielä tänään siivoamaan jotain kadunvartta tuolla, kun kerran nyt aikaa on. Voihan sen vapaan aikansa käyttää johonkin mikä tuottaa itselle ja muille hyvää mieltä. :) Toivottavasti se tuo hyvää mieltä.

Kannattaa desinfioida oven kahvat ja katkasimet.Ja vaihtaa/keittää hammasharjat.

Yhteistyössä