Huomenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomenta =)
just likan kans heräiltiin, mut hän halus heti kattoo juniorilta lastenohjelmia, joten tässä istuskelen ja kuuntelen kahvin porinaa. aurinko paistaa eli eiköhän me tänään lähdetä pyöräilemään kaverin luo B)

Ahaa täällä olikin huomenta pino jo, jokea kun oon :ashamed:

Huomenta kaikille
a010.gif

Mukava päivä tiedossa kun on kaksplussan palstatapaaminen iltapäivällä, sinne siis menossa. :D
Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta
soleil2.gif

Mukavaa päivää kaikille
024.gif

Huomenta!
Todella ihana aurinkoinen päivä. Mä tässä vasta heräilen aamukahvin kanssa. Pojat heräsivät tuossa seitsemältä. Eiköhän sitä tänään ulkoilla oikein ahkerasti. :)

Huomenta. Heräsin puolisen tuntia sitten, yritin saada vauvoja nukkumaan jotta oisin iteki vielä voinut, mutta ku ei... Kummallakin silmät niin auki kuin vain voi. :D Jahas ja nyt heräs esikoinen. :)

Huomenta vaan. Tasan kuusi vuotta sitten makasin sairaalassa supistusten kanssa ja odottelin epiduraalia. Mehut ja leivät on viety sänkyyn tytölle ja kohta lähdetään särkänniemeen. =)

Huomenta vaan kaikille!!Kahvit keitetty ja nyt nautitaan.Kiva päivä tiedossa,koska tänään me saadaan uus vaunu!!Kyllä sitä sai odottaakkin.Siihen kun tekivät huollon ym.Että nyt odotellaan,että kello tulis jo 15.Silloin luovutus.

töissä oltu jo tovi ja huomasin unohtaneeni maidon kotio ja kun oon ainut joka juo maitokahvia töissä niiin sitä en muilta saa lainattua nyt jäi aamukahvi juomatta ja harmitus on suuri!!!!
tuntuu jo nyt että päivä on pilalla kun muut menee ennen ysiä kahville ja mään en pysty juomaan mustana....plääh!

Aurinkoiset huomenet, vaikka täällä simmut on vielä ihan ristissä. Tytöt siten heräilivät viime yönä vuorotellen ja tais mun unet jäädä muutamaan tuntiin.
|O
Jospas sitä hakis äkkiä ekan kupposellisen kahvia jos saisi sen hörpittyä ennen kuin esikoinenkin heräilee ja saisi nuo simmutkin auki. :)

Huomenta!
Kahvia täälläkin ryystellään. Tartteis lähtee jyskiin shoppailee, uuteen kotiin uudet peitot ja tyynyt, ja kaikkee muuta kivaa! Oon vaan pahalla tuulella, kun en tänäänkään saanut rauhassa herätä...

Yhteistyössä