Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kilppis

Aktiivinen jäsen
02.11.2007
1 689
0
36
Ihana ilma olis ulkona, pikkasen pakkasta ja kivasti luntakin. :xmas:
Mutta.. Meillä sairastellaan. Ensin esikko vatsataudissa, no sitten nous eilen illalla kuopukseenkin kuume, josko sama tauti olis tulossa siihenkin. Mä niin ite haluisin mennä tonne pihalle. :)
Taitaa vaan lumet ehtii sulamaan ennen kun me tuonne päästään.

Mitäpäs teillä muilla ohjelmassa tänään?
Mä menen tänään ostamaan kuopukselle rattaat joista kyselinkin yks päivä palstalla. Jahka mies herää tuossa iltapäivästä. Oon oottanut tätä varmaan yhtä paljon kun lapset odottaa joulua. :D

Huomenta! Meidän olis tarkoitus mennä kympiksi perhekahvilaan, saas nähdä, jaksaako kuopus siellä olla kun heräsi taas tuhottoman aikaisin.

Mies oli iltavuorossa ja tuli kotiin yhden aikaan yöllä, se varmaan nukkuu vielä jonkun tovin, että eipä taida siitäkään hetkeen olla seuraa. :)

Huomenta!

Esikoinen lähti kouluun reilu puoli tuntia sit, keksimmäinen ja kuopus katsovat lastenohjelmia, vien päiväkotiin klo9.30. Sit pitäis tehdä iltaruoka valmiiks ja viikata pyykkiä ja imuroida ja ja ja ja sit ite töihin klo12. Sit kun illalla kotiudun on varmaan edessä kaaoksen taltuttaminen kotona kun ipanat ja mies on ollu täällä keskenään. :whistle:

Yhteistyössä