Moikka!
Tuolla yhdessä ketjussa kovasti järjestellään tapaamisia Espoolaisille äideille/lapsille, mutta valitettavasti tapaamiset ovat aina siihen aikaan (usein klo 14.30), kun itse olen töissä.
En siis koskaan pääse niihin mukaan.
Kysynkin nyt, että löytyykö Espoosta muita työssäkäyviä äitejä, joita kiinnostaisi tapaaminen arkisin klo 17 jälkeen ja viikonloppuisin sitten melkein mihin aikaan vaan
. Lomalla ollessa onnistuu tapaaminen aikaisemminkin.
Kiva olis löytää ystäviä itselle, mutta myös lapsille (poika 7v ja tyttö kohta 3v). Seuraa kaivataan mm. puistoon, lenkille, kyläilyyn, shoppailemaan ja ehkä myös joskus viihteellekin.
Olen juuri täyttänyt 32v, mutta näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta
. Huumorintajuakin löytyy. Olen sen verran ujo, etten ole saanut puistoissa rohkaistua itseäni sen vertaa, että olisin mennyt tekemään tuttavuutta toisten äitien kanssa, tutustuminen tällä tavalla on "hieman" helpompaa 
Asumme Sunassa
Laittakaa viestiä tulemaan, niin tutustutaan
minna.kallio@manutd.fi
Tuolla yhdessä ketjussa kovasti järjestellään tapaamisia Espoolaisille äideille/lapsille, mutta valitettavasti tapaamiset ovat aina siihen aikaan (usein klo 14.30), kun itse olen töissä.
En siis koskaan pääse niihin mukaan.
Kysynkin nyt, että löytyykö Espoosta muita työssäkäyviä äitejä, joita kiinnostaisi tapaaminen arkisin klo 17 jälkeen ja viikonloppuisin sitten melkein mihin aikaan vaan
Kiva olis löytää ystäviä itselle, mutta myös lapsille (poika 7v ja tyttö kohta 3v). Seuraa kaivataan mm. puistoon, lenkille, kyläilyyn, shoppailemaan ja ehkä myös joskus viihteellekin.
Olen juuri täyttänyt 32v, mutta näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta
Asumme Sunassa
Laittakaa viestiä tulemaan, niin tutustutaan
minna.kallio@manutd.fi