M
"Milja"
Vieras
Siis muistaako jollain tavalla tai järjestääkö lasten kanssa jotain? Oonko itsekäs, kun koen, että olisi kivaa jos mies jollain tavalla lasten kanssa valmistelisi syntymäpäivääni, vaikka vain ostamalla yhdessä kukkia? Ihmeitä en tarvii, mutta kun esikoinenkin on jo 12v. Niin mielestäni tuon ikäiset lapsen voisi ottaa mukaan ta itse ainakin ajattelen, että lasten kanssa yhdessä kiva tehdä isän juhlapäivästä kiva.
No meillä mies ei ajattele näin. Mä ehdotin että mentäiskö vaikka syömään, mutta näyttäis siltä, että miehellä aika ohjelman täyteinen ilta töiden jälkeen syntymäpäivänäni.
Tälläiseksi tää on mennyt muutenkin, ennen hyvinkin huomioiva mies ei eväänsä liikuta mun eteeni, ettei ongelma nyt ole vain syntymäpäivä vaan ihan joka päivä.
No meillä mies ei ajattele näin. Mä ehdotin että mentäiskö vaikka syömään, mutta näyttäis siltä, että miehellä aika ohjelman täyteinen ilta töiden jälkeen syntymäpäivänäni.
Tälläiseksi tää on mennyt muutenkin, ennen hyvinkin huomioiva mies ei eväänsä liikuta mun eteeni, ettei ongelma nyt ole vain syntymäpäivä vaan ihan joka päivä.