Huomioiko mies....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sandra

Vieras
Miten teillä mies/miesystävä huomioi teidät naiset? Olen tapaillut pari vuotta itseäni nuorempaa miestä ja toivoisin joskus edes jotain pientä huomioimista, en tarkoita kalliita lahjoja,matkoja jne vaan ihan jotain pientä voisi tuoda tullessaan ja joskus ilahduttaa. Eli tapaamme aina minun luonani, saa luonani kahvit, syömistä, pesuaineet käyttää jne, olen pessyt myös pyykkiään joskus, ei edes kiitoksen sanaa anna :/ Ja kun tulee saunomaan luokseni, voi tuoda itselleen oluen tai ei mitään. Olettaa että minä aina tarjoon kaiken koska olemme luonani. Tämä alkanut todella nyt ärsyttää.

Miten teillä mies/miesystävä huomioi teidät naiset? Olen tapaillut pari vuotta itseäni nuorempaa miestä ja toivoisin joskus edes jotain pientä huomioimista, en tarkoita kalliita lahjoja,matkoja jne vaan ihan jotain pientä voisi tuoda tullessaan ja joskus ilahduttaa. Eli tapaamme aina minun luonani, saa luonani kahvit, syömistä, pesuaineet käyttää jne, olen pessyt myös pyykkiään joskus, ei edes kiitoksen sanaa anna :/ Ja kun tulee saunomaan luokseni, voi tuoda itselleen oluen tai ei mitään. Olettaa että minä aina tarjoon kaiken koska olemme luonani. Tämä alkanut todella nyt ärsyttää.

Itsehän jo vastasi omaan kysymykseesi, mutta ymmärsinkö väärin, että sinulle kelpaa mikäkätahansa siivellä-eläjä, siinä tapauksessa sun pitäisi olla tyytyväinen, koska itsehän olet miehen valinnut. Kuka täyspäinen nainen antaa itseään hyväksikäyttää...ei kukaan.
Minulla on sama tilanne, paitsi että olen mies, ja pesen itse pyykkini, mutta naiseni laittaa mulle kaikkea hyvää ruokaa kun olen hänen luona, vaikka en millään tahtoisi sitä häneltä, hyvitän kyllä aina jotenkin tämän hänelle, ja kiitos kyllä kuuluu jo hyviin tapoihin, ja matkoja olen maksanut hänen puolestaan, mutta silti, välillä ihan hävettää itseäni tuo tunne, että käytän häntä vain hyväkseni koska en ole tottunut siihen että minua pitää aina passata.
En usko että teidän rakkauselämäkään on muuta kuin seksinautintoon perustuvaa riippuvuutta, ja sekin hiipuu aikanaan jos teillä on muita ongelmia.

Viimeksi muokattu:

Miksi te tapaatte aina sinun luonasi? Ymmärrän kyllä, että sinulla on varmaan isompi, siistimpi ja parempi asunto (kuten naisilla usein) mutta siltikin voisit herätellä miestä ehdottamalla että seuraavalla kerralla sinä menet kylään. Ehkä mies alkaisi itse ajattelemaan kun menet sitten kylään tyhjin käsin ja istut odottamaan kieli pitkällä tarjoilua.

Tai sitten vaan sanot, että en ehtinyt kauppaan, mulla ei ole kotona mitään, mennään yhdessä kauppaan tai jo etukäteen sanot etten ehdi mitenkään kauppaan, tuo sinä tulessasi jotain kivaa.

En yhtään ihmettele, että ärsyttää, en kestäisi mitenkään. Ihme että jo kaksi vuotta olet antanut hyväksikäyttää itseäsi. Minulla oli muutaman vuoden kaukosuhde (100 km) ja vietimme aikaa melko tasaisesti molempien kotona. Yleensä mies tuli viikolla arki-illaksi ja yöksi tänne ja viikonloppuna millon mitenkin. Vaikka vuorottelimmekin niin aina toinen vei jotain tuliaisia; kuohuviiniä ja mansikoita, juustoja, viiniä, karkkia, kukkia, erikoiskahvia tms. Mies toi usein salmiakkia kun se on minun herkkua.

Viimeksi muokattu:
Sehän voi olla vain tapa ja tottumus. Jos sinua rasssaa asia niin ota puheeksi. Mies ei välttämättä edes tajua toimintaansa. Eräs ystäväni muuten seurusteli etäsuhteessa, ollessaan miehen luona tämä hinnoitteli kaiken mitä ystäväni söi. Kun ystäväni lähti kotiin, mies teki laskelman ja veloitti ystävältäni hänen syömänsä ruoat, käyttämänsä pesuaineet jne. Ääripäitäkin siis löytyy.

Yhteistyössä