huon itsetunto ja tämän palstan jorinat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inne

Vieras
Täällä palstalla törmää päivittäin lausahdukseen "sulla on huono itsetunto, koska otit sinisen maitopurkin/sanoit sitä riipputissiksi/pierasit kauppakeskuksessa/harrastit itsetyydytystä/menetit neitsyytesi 14-vuotiaana/jnejne" Pitääkö aina olla itsellä huono itsetunto että voi sanoa jostain toisesta epäimartelevaan sävyyn tai miten se tekee huonon itsetunnon jos harrastaa seksiä usean miehen/naisen kanssa? Miksi ylipäätään tämän palstan mukaan aina on huono itsetunto jos tekee jotain?

Ja minä olen ennemminkin ihmetellyt, miten tuota huonoa itsetuntoa voi käyttää edes toisen haukkumiseen. Siis sama kun haukutaan tyhmäksi tai, niin yhtä hyvin voi haukkua huonoitsetuntoiseksi. Se on vain muka hienommin sanottu.

Ei minua ainakaan loukkaa pätkääkään, jos minulle sanotaan, että onko sinulla vähän huono itsetunto, mutta jos joku sanoo, että oletkos vähän tyhmä, niin kyllä vähän voin loukkaantua ja sanoa takaisin.

monta asiaa menee yli sen rajan mitä ei saisi ylittää ja käsitys huonosta itsetunnosta on kaikilla erinlainen... omasta kokemuksesta/tuntemuksesta voin sanoo et musta huonoitsetunto tarkoittaa sitä kun joku asia tuntuu itsestä mahdottomalta hallita esim:tutustua vastakkaiseen sukupuoleen tai käydä isoissa kaupoissa .

Yhteistyössä