Hae Anna.fi-sivustolta

Huoneistihotelli Azalea??

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä **SUN**, 28.02.2007.

  1. **SUN** Vierailija

    Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista?
     
  2. ***SUN*** Vierailija

    Uhohdin mainita, että ko. hotelli sijaitsee siis Alanyassa...
     
  3. Onko kukaan vielä "korkannut" ko. huoneistohotellia? Sehän kai valmistui viime vuonna - oliko vielä viime kauden tarjonnassa ollenkaan mukana? Kertokaa kokemuksia, kiitos.
     
  4. Alanyassa Vierailija

    Hei,

    Palasimme Alanyasta viikonloppuna. Asuimme viikon huoneistohotelli Azaleassa (Detur). Hotelli on siisti, viime talvena avattu ja kaikinpuolin hyvä. Sijainti on varsin mainio; lähellä rantaa (Kleopatra) ja kävelymatkan päässä keskustasta. Huoneet olivat tilavia, kylpyhuone siisti (amme/suihkukaappiyhdistelmä) ja siivous toimi moitteetta. Henkilökunta oli mukavaa, respassa suomalainen tytttö töissä. Allasbaarissa hääränneet nuoret miehet olivat välillä vähän hajamielisiä/hitaita palvelemaan, mutta minnekäs meillä lomalaisilla olisi kiire ollut;) Mitä nyt joskus janotti kovin! Hotellissa on hamam/sauna/hoitola, jossa voi saunoa tai ottaa hierontoja ja esim. käsi- ja jalkahoitoja. Hotellin keittiö tarjoili ihan kelpo lounaita, päivällistä emme hotellissa nauttineet. Allasalue on hieman varjoisa, vain osa altaasta kylpee auringonvalossa koko päivän. Esim. lasten altaalle ei paista aurinko enää iltapäivällä. Allasalueella on suihku ja tosi siistit vessat.

    Kaikin puolin siis ihan hyvä hotelli. Deturin lentojärjestelyt olivat kyllä syvältä. Atlasjet muutti lentoaikataulujaan ja jouduimme lentämään molempiin suuntiin ilta-/yöaikaan. Tosi monella matkalaisella jäi laukut Helsinkiin tai ne matkasi Istanbuliin ja niitä sitten odoteltiin kohteessa. Aika kypsää istuskella bussissa aamulla viiden aikaan ja odotella, kun jengi etsii laukkujaan ja tekee katoamisilmoituksia. Mutta tekevälle sattuu:)
     
  5. reca Vierailija

    Azalea on huippuhyvä hotelli,valitettavasti vaan deturin hotelli,oltiin keväällä matkalla ja yksi rantapäivä jäi saamatta kun lennot jatkuvasti myöhässä ja informaatio tosi surkea!!Mutta Alanya kylla suosittelen,olen matkustanut sinne viimeiset 10 vuotta.
     
  6. Bamse Uusi jäsen

    liittynyt:
    10.08.2006
    Viestejä:
    219
    Saadut tykkäykset:
    0
    Samaiseen paljon pidettyyn hotelliin olemme matkalla.

    Myöhästely lentojen osalta jatkuu edelleen. Jo alunperin 7 päivän loman osalta matka-aika jää Deturin kautta suoritettuna huomattavasti lyhyemmäksi kuin muilla paljon käytetyillä yleisillä matkatoimistoilla.

    Vain noin viikko vahvistuksen jälkeen tuli postitse kirjallisessa muodossa tietoa siitä, että lento tulee myöhästymään yli kolme tuntia eli jo normaalia lyhyempi matka-aika kutistui edelleen.

    Vielä vaarana on, ettei lento edes tule lähtemään aikataulun mukaan, joten perillä Alanyassa olisimme sitten vasta illalla. Näin ollen ensimmäinen päivä menettäisiin lähes kokonaan. Illan pimeydessä pääsisi vähän kurkkaaman hotellin nurkan taakse, mutta käytännössä katsoen ei muuta.

    Mikäli lento olisi tapahtunut alkuperäisen ilmoituksen mukaan, olisimme päässeet nauttimaan Alanyan lämmöstä (?) jo iltapäivästä lukien, eli päivän parhaimmista aurinkohetkistä lukien.

    Vähän harmittaa. Saa nähdä, kykeneekö Deturin poruukka petraamaan tästä.​
     
  7. Terdu Vierailija

    Palasimme viikon matkalta 14.5. 2015 ja hotellina Azalea. EI TODELLAKAAN 4 TÄHDEN HOTELLI! Meitä oli 2 pariskuntaa, toisella huoneisto kauimmaisessa talossa 5.krs ja meillä c -talossa 5.krs. Saavuimme yöllä, maksoimme käteisellä 77 € (ilmastointi 50€, tallelokero ja netti loput 27€). Kuittia emme saaneet eikä huomattu sitä pyytää, koska paljon matkustelleena olemme aina respaan voineet luottaa. No, lähtöpäivänä meille esitettiin, että olimme maksaneet muka vain 50 ja velkaa 27. Kerroimme, että olemme maksaneet ja kuittia emme saaneet. Emmekä aio maksaa enää yhtään mitään. Respa "alkoi selvittämään asiaa". Istuimme aulassa 45 min odotellen lentokenttäbussia. Respa ei enää puhunut asiasta mitään ja toivotteli lähtiessämme hymyssä suin heipat jne. Oletimme asian olevan ok. Matkalla kentälle hotelli soitti 2 kertaa oppaalle ja vaati meiltä rahoja!!!! Voi luoja sentään, kerroimme oppaalle ja sanoimme ettemme todellakaan maksa, opas ymmärsi ja oli ihan ok. Yöllä respassa oli nuori mies töissä ja ollaan ihan varmoja että se veti sen 27 € omaan taskuunsa ja yritti siis huijata meitä. Meitä ennen olleet 2 suomalaisnaista saivat kyllä kuitin samasta maksusta (tämä selvisi siis jälkeenpäin kun yhdessä odottelimme bussia).
    Saavuttuamme huoneessa ei ollut vessapaperia eikä pyyhkeitä....mieheni haki respasta paperia...kun väsyneenä saapuu yöllä hotelliin niin ainakin vessapaperi olisi ihan kiva, muusta puhumattakaan. Kuulimme toiselta asukaalta, että respassa on joku ohjeistus, että vain aloitusvessapaperirulla kuuluu hintaan. Loput paperit, tiskiyms. aineet, tiskiharjat jne pitää ostaa/tuoda ite. Miksi tätä ei lue Deturin hotelliesittelyssä? Aina kun olemme olleet huoneistossa muualla niin kyllä siellä on ollut kaikki tykötarpeet valmiina.
    Meillä ei kyllä ötököitä näkynyt, eikä hometta (kiitos 5.krs) viemäri sen sijaan haisi koko ajan. Tiskaus ei kuulunut hintaan paitsi kai loppusiivouksessa. Saimme kyllä haluamamme lisätyynyt, tiskiaineet, paperit yms. kun niitä asiallisesti (mutta vaativasti) pyysimme. Siivoja oli asiakaspalveluhenkinen. Kaikki muu henkilökunta oli ihan ok paisti respan tyypit, heille kaikki palvelu tuntui olevan vaikeaa. "Siivous" nyt on mitä on noissa maissa, että se ei sinänsä ollut yllätys, samoin kuin muu huoneen varustus ja ylläpito.
    Suurin yllätys ja pettymys oli se, että Detur myy hotellia 4 tähdellä, koska taso on todellisuudessa 2,5. Tämä oli siis 1. matkamme Deturilla, koska olemme harrastaneet lähinnä omatoimimatkoja. Ei koskaan enää tähän hotelliin.
     
  8. Kauhistus Vierailija

    Syyskuussa viikoksi kyseiseen hotellikn menossa, onko oikeasti noin kauhea? Miten hotellinvaihto onnistuu täytyykö maksaa täysi hinta kun tuo varattiin alennuksen aikaan ja nyt se on loppu?
     
  9. Voi ei Vierailija

    Ollaan kans menossa samaan hotelliin elokuun puolessa välissä. Eilen varattiin matka ja nyt vasta rupesin lukemaan näitä keskustelupalstoja. Kyllä kaduttaa ku en aikasemmin hoksannu näitä lukea..
     
  10. Samat kokemukset Vierailija

     
  11. Samat kokemukset Vierailija

    Palasimme syyskuun lopulla ko hotellista ja samanlaiset kokemukset.Epäsiisti, henkilökunta asiatonta ja ylimielistä jne jne.Ei ikinä enää kyseiseen hotelliin.
     
  12. nimi511 Uusi jäsen

    liittynyt:
    01.03.2017
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt http://booking.com varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhtеen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.
     
    Last edited: 02.10.2017
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti