Hae Anna.fi-sivustolta

huoneisto gardalta? kokemuksia huoneistojen vuokraamisesta...

Viestiketju osiossa 'Italia' , käynnistäjänä peukalokeskellä, 27.01.2012.

1. peukalokeskellä Vierailija

Eli meitä on lähdössä viiden hengen porukka, joista kolme on aikuisia.. eli mikään hotellihuone ei meitä oikein palvele, eikä haluta kahdesta hotellihuoneesta maksaa.... tarvittaisiin huoneisto jossa olisi 2 makuuhuonetta... kaipaisin vähän kokemuksia huoneistojen vuokrauksesta... olen tutkaillut interhomen ja homeawayn ynnä muiden sivuja mutta epäilyttää, koska emme ole mitään sellaisia ennen kokeilleet ja osassa ne selostukset on hyvin hämääviä... paikkojen tasosta on myös vaikea saada selkoa... olisiko kellään kokemusta, esimerkiksi mikä firmoista olisi toiminut hyvin...

2. Gardalla... Vierailija

Tuo Lago di Garda magazine, Lake Garda Magazine - Book your hotel and residence on Lake Garda on jo vanha ja hyvin toimiva sivusto, varmaan laajin valikoima Gardan alueen majoitusvaihtoehtoja. Homelidays on kanssa hyvä ja toimiva, siellä olet yhteydessä suoraan asuntojen omistajiin. Olen käyttänyt Homelidaysia varmaan yli kymmenen kertaa kaikkialla Italiassa, hinta-laatusuhde on erinomainen mitä ei voi sanoa esimerkiksi Interhomesta. Homeaway on aika samanlainen kuin Homelidays mutta Homelidaysin sivut ovat mielestäni selkeämmät ja antavat tarkempaa tietoa mm. sijainnista.

3. peukalokeskellä Vierailija

Kiitos viestistä... tuntuu, että mieluiten varaisin sen majoituksen itse jonkun tällaisen välityssivuston kautta, koska epäilen että niiden lomakylien huoneistoja jos varaan matkatoimiston kautta niin saan maksaa aika pitkän pennin... selvittelin yhtä niin kahden tähden lomakylän huoneistosta olisi joutunut maksamaan 2300e kahdelta viikolta.. melko suolainen hinta...

interhomen tarjonta on mun mielestä melko huonoa, siellä on aika vähän niitä vaihtoehtoja ja eniten juuri semmosia melko huonotasoisia lomakyliä. homeawayssa taas on todella kivan näköisiä asuntoja mutta tosiaan se tieto on huonosti jäsennelty ja sen etsiminen on uuvuttavaa... lake garda magazine vei suoraan booking.comiin jossa on hyvin rajallinen se hakukone... homelidays vaikuttaisi hyvältä, mutta gardajärvi sijaitsee kolmessa eri maakunnassa ja tuolta haetaan just maakuntien perusteella... :-D

nää tee-se-itse-lomat vaatii aikamoista salapoliisityötä :-D

4. Gardaan ihastunut Vierailija

Hei,

Me olemme lomailleet Gardajärvellä vuosittain vuodesta 2005 lähtien (yleensä ihan hotelleissa majoittuneina), mutta viime kesänä olimme liikkeellä isommalla porukalla ja majoituimme oheiseen huoneistohotelliin, (se ei ole ehkä halvin, mutta hinta/laatusuhde oli mielestäni erittäin hyvä ja kaikki toimi moitteestomasti juuri niin kuin oli sovittu sähköpostitse, ohessa siis ko. linkki)

HOME

5. ili Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sivustolta gardalake.it löydät melko vaivattomasti lukuisan määrän huoneistoja. Hienompia ja tavallisia, lomakyliä ja luksusmajoitusta. Siellä jäsennelty paikat selkeästi kylien mukaan eli majoitusta helppo hakea tietylta ja halutulta alueelta.- Itse olen ottanut tuota kautta Castello Belvederen huoneiston Desenzanosta. Voin suositella, erikokoisia kämppiä hienossa ympäristössä. Vartin kävelymatkan päässä Gardan suurimman kaupungin Desenzanon keskustasta ja ravintoloista. Garda kyllä täynnä majoitusvaihtoehtoja, joten taatusti löydät mieleisesi. Tsekkaa matkallasi Sirmione ja sen vanha osa , lasten kanssa Gardaland, ja vesipuisto Canevaworld. Desenzanosta helppo lähteä retkille myös muualle, vaikka junalla. Esim, Venetsiaan reilu tunti autolla tai Veronaan puoli tuntia osapuilleen motaria pitkin. Gardan eteläpää lättänä pohjanmaa, pohjoispää rosoinen ja tuulinen, mutta maisemallisesti mahtava. Jos kierrät autolla ympäri käy Malcesinessa ja ota sieltä kabiini vuorelle, ihaile surffareita Torbolessa, käy Rivan rantabulevardilla, ihastu Limoneen(parkkipaikka rannassa vaikka näyttää siltä, ettei sinne kannata kurvata), ajele rauhassa ja nauti. Pohjoisessa siis nautinnollista katseltavaa. Etelässä vaikka mitä puuhattavaa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri