M
maisa
Vieras
http://www.pastelgames.com/index,games,flash_game,54.html
en oo aikoihin pelannut näitä, ja nyt olis tovi aikaa.
Saa tulla mukaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Saitko ne lepakot jo kiinni ja yhen sidottua narulla?Mä oon vasta siinä!
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Mukana!
vieläkö pelaat? Toinen ?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Millä sidoitte lepakot???
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Mukana!
vieläkö pelaat? Toinen ?
Joo pelaan piti tehdä kotihommia välillä! Mut en oo päässy puusta pitemmälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja maisa:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Mukana!
vieläkö pelaat? Toinen ?
Joo pelaan piti tehdä kotihommia välillä! Mut en oo päässy puusta pitemmälle![]()
Okniitähän tässä samalla tehdään
![]()
Jeesaan jos tarvii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:En saa kuin yhen lepakon sidottua.... Kuinka kassa kaapin saa auki.
Alkuperäinen kirjoittaja aino:höh! En pääse eteenpäin! Puuttuukohan multa jotain osia..Mul on: auto, 4 rengasta, ruuvari, 4 ruuvia, kolmio, pun lepakko ja se osa mikä tuli kassakaapista.
Help Maisa!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:mitä teet pun lepakolla? Entä kun se naru on orren ympäri. Miten auton saa kasattua? Siinäpä muutama kysymys!