Huonepeliä taas kerran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhomiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
perusideana on päästä pihalle huoneesta (ovi on lukittu, turha ensimmäisenä yrittää). ja homma etenee niin että huoneessa on tavaroita jotka auttavat löytämään lisää tavaroita ja auttavat poispääsyssä. kaikkea kannattaa klikkailla. jotkin tavarat kuuluvat yhteen tai käytetään yhdessä (esim. kaukosäädin ja paristot, ruuvi ja ruuvimeisseli..)

minäkin olen vasta aloittelija näissä, joten en paras "tutor". kaksplussalla keskusteluja on useita, mistä löytyy huonepeleihin linkkejä ja ohjeita.

kun ei oikeen ymmärrä noita japsimerkkejä. kännykkään tuli kauheesti jotain ja oon saanu sen autotallin koodin, mutta puuttuu se keittiössä oleva koodi (missä ne nuolet) enkä oo tajunnu kiikareiden tarkotustakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:
kun ei oikeen ymmärrä noita japsimerkkejä. kännykkään tuli kauheesti jotain ja oon saanu sen autotallin koodin, mutta puuttuu se keittiössä oleva koodi (missä ne nuolet) enkä oo tajunnu kiikareiden tarkotustakaan.

Mene ruokapöydän luokse, klikkaa hiirtä kattoonpäin. Sieltä tulee kattoikkuna, klikkaa sitä ikkunapuuta, tulee tumma läntti, ota kiikarit ja siitä tulee koodi. ;)