Huonepelikavereita ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaisia pelejä nuo ovat, tarviiko niihin aina useamman pelaamaan? Olen monesti tätä ihmetellyt kun täällä päivittäin huonepeliseuraa kysellään.

ei tarvii, ihan itsekseen voi pelata :)
lähinnä kivempi pelata kun on seuraa ja harvoin saan ainakaan minä menemään läpi ilman apuja :o

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
mitä sille kaapille pitää tehdä missä vaihtuu mikkihiiren kuva????

en tiedä..luulisin että pitää löytää puuttuvat palat ( 2 ), itse on löytänyt vasta yhden :(

numerokoodi selvitetty, mihin lie se laitetaan..pitää varmaan löytää se puuttuva pala!!

Alkuperäinen kirjoittaja maisa:

en tiedä..luulisin että pitää löytää puuttuvat palat ( 2 ), itse on löytänyt vasta yhden :(

numerokoodi selvitetty, mihin lie se laitetaan..pitää varmaan löytää se puuttuva pala!!

mulla on ne molemmat palat...lasit sekä kynä löytynyt ja joku harmaa "laatta" ja jumis oon

mulla on ne molemmat palat...lasit sekä kynä löytynyt ja joku harmaa "laatta" ja jumis oon

mistä löysit sen toisen palan ?
sen ekan löysin taulun takaa.

harmaasta laatasta saat avaimen ;)
ja kynä sinne nalleen...

mistä sen koodin saa? mikkilaatikko auki..ja mä en tajun laittaa sitä ruskeaa länttiä siihen kannuun vaan mulla se hävis siihen tauluun ja en saa sitä enää takas..Pitääköhän tää aloittaa alusta

mistä sen koodin saa? mikkilaatikko auki..ja mä en tajun laittaa sitä ruskeaa länttiä siihen kannuun vaan mulla se hävis siihen tauluun ja en saa sitä enää takas..Pitääköhän tää aloittaa alusta

en usko että tarvii..
saitko jo sen vaasin sieltä laatikosta?
laita se vaasi pöydälle ja kaada vettä, sitten se vesilasi sinne mikkihyllyn päälle jossa näkyy pienellä kirjoitusta, saa sen koodin :)

oon jumissa, ei mitään irti mistään!!! :o

Mulla on nyt kaks rengasta, aurinkolasit ja tyhjä cd-kotelo. Sain vasta yhden palan sinne mikkitauluun :/ Laitoin sen ruskean jutun sinne kannuun mutta mitään ei tapahtunut! Missä toinen taulun pala on?

en usko että tarvii..
saitko jo sen vaasin sieltä laatikosta?
laita se vaasi pöydälle ja kaada vettä, sitten se vesilasi sinne mikkihyllyn päälle jossa näkyy pienellä kirjoitusta, saa sen koodin :)

oon jumissa, ei mitään irti mistään!!! :o

en oo saanu laatikosta vaasia..

Yhteistyössä