Huono aamu ... harmittaa :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneksi alkaa viikonloppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneksi alkaa viikonloppu

Vieras
10-vuotias tuli herättämään klo 8.35
Olin luvannut viedä hänet kouluun ja hänellä alkoi koulu yhdeksältä.

Ongelmana oli se että eskarilainen olisi pitänyt viedä jo kahdeksaan ja olin siis autuaasti nukkunut pommiin.

Tiuskin 10-vuotiaalle että miksi ei herättänyt aikaisemmin kun TIESI että eskari menee kasiin ja minä vaan nukun siellä... On itse herännyt herätyskellon ääneen klo 7.30.

Sitten lähdin viemään lasta kouluun ja odotin autossa niin se tulee ihan asiattomasti pukeutuneena. Siitäkin turhan kiivaasti sanoin ja pakotin hakemaan kaulaliinaa jne. Lapsella jo itku silmässä.

Koulun pihassa vielä surkee ilme naamalla, sanoin et anteeksi, ei tämä sinun syy ollut mutta lapsi vaan meni ja paiskas oven kiinni :(

Nyt on kurja olo varmasti molemmilla... :(

*hali* iltapäivällä sit jutskailette, kyl se siitä! Mäkin eilen huusin mun 10-vuotiaalle sen läksyistä ym. Aamukaaos meiltä hoituu niin että mä valvon mitä se ja siskonsa pukee -tarpeeksi päälle, toppahousut ja hela vehkeet näillä keleillä.
Mut joskus tökkii, ole itsellesi armollinen!

Älä välitä! Mä heräsin meidän 3v:n takia viime yönä neljästi, joten aamulla oli pikkusen pinna kireellä. Tänä aamuna piti olla tosi reipas ja siivota, että päästään yhteen lasten tapahtumaan ja täällä mä vaan koneella istun... Lapset huutaa ja tappelee ja mä huudan ja ihan paska olo! Mutta kyllä se tästä, täytyy vaan nollata tilanne, istua hetki hengittämässä sisään ja ulos... ja alottaa alusta.

Kiitos, täytyy iltapäivällä halia kun tulee kotiin...

Tää sattuu vielä enemmän muhun koska tää lapsi on meillä se kaikista herkin. Jollekin muulle lapselle kun olis noin sanonut, se olis vaan laukonut takaisin jotain.

Kiviä tulee niskaan... vaan miten et herännyt itse herätykseesi? Sinun mokasihan se oli jos aamu meni perseelleen eikä lapsen,joten ei ihme jos lapsella on kurja olla.

Yhteistyössä