huono äiti fiilis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
Meillä koululainen ja alle kouluikäinen toivovat iltasaduksi aku ankkaa. Tuli tuosta hienosta kirja-aloituksesta hieman huono äiti fiilis, kun toiset lukevat pottereita ja heinähattuja lapsilleen. meillä sarjiksia.

Meillä luettiin Koiramäkeä

On meilläkin usein sarjiksia iltasatuna, akkari ja Nalle Puh :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No, mä en lukenut mitään iltasaduksi :snotty:

No kun tuo aku ankka on ollut toiveena nyt yli ½ vuotta... joka jumalan ilta akuankkaa, kun toiset lukevat jotain onnelia ja annelia ja potteria ja heinähattua.

Ja meillä luettiin 5 sivun kovasivuinen nallepuh-kirja, jossa oli yhteensä alle 20 sanaa... :whistle:

(Ehkä mun melkein poissaoleva ääneni antaa edes säälipisteitä). Muutenkin kyllä luetaan vain ihan tavallisia kirjaston kuvakirjoja, eivät vielä jaksa sen pitempää kuunnella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No kun tuo aku ankka on ollut toiveena nyt yli ½ vuotta... joka jumalan ilta akuankkaa, kun toiset lukevat jotain onnelia ja annelia ja potteria ja heinähattua.
eiks ole samalla kiva itsekin lukea akua

Lukekoot, prkl...mä en lukenut mitään, en edes sitä Akua, ja pidän itseäni hyvänä äitinä :D

Alkuperäinen kirjoittaja just:

eiks ole samalla kiva itsekin lukea akua

joo, mutta on hyviä klassikkokirjoja myös kiva lukea. Sarjikset on aika tylsiä lukea ääneen.

meillä kaks alle kouluikäistä poikaa ja niille luen nykyään nallepuhin sarjiksia tai sitten aku ankkoja , silloin tällöin kirjoja laidasta laitaan. en ole lukenut vielä heille mainitsemasi potteria ja ym. kirjoja, pitäisiköhän?

Mä YRITIN lukee mein 2-vuotiaalle viirua ja pesosta... Poika huus monta kertaa et: Nyt hiljaa äiti!!
Sen mielestä oli kivempi kattella kuvia. Mä olisin halunnu lukee =)

Yhteistyössä