huono omatunto! karppaamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelija

Vieras
en oikeen kerenny syödä koko päivänä mitään, ja äsken sit söin kamalan satsin pekonia, munia, raejuustoa, herkkareita ja kesäkurpitsaa.
oliko tossa jotain kiellettyä? söin ison lautasellisen.
en ees kerenny miettiä ku oli niin sudennälkä ku tulin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
huonoa omatuntoa ei ehkä olis tullu jos en ois syöny pekonia..
tuntuu uskomattomalta et sitä saa edes syödä, on niin rasvasta :o

Mutta niin hyvää.
Ei se haitaksi ole, ellei esim. kolesteroliarvot ole pilviähipovat. =)

kertokaas nyt te viisaammat, liittyen tähän karppaukseen. mistä mä löydän selkeät sivut joilla neuvotaan mitä kannattaa syödä ja mitä ei, missä niitä hiilihydraatteja on siis paljon ja missä vähän? karppausinfon sivuja selasin mutta ei niistä ottanut mitään tolkkua.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
kertokaas nyt te viisaammat, liittyen tähän karppaukseen. mistä mä löydän selkeät sivut joilla neuvotaan mitä kannattaa syödä ja mitä ei, missä niitä hiilihydraatteja on siis paljon ja missä vähän? karppausinfon sivuja selasin mutta ei niistä ottanut mitään tolkkua.

mä haluaisin kans tietää, oon aika usein tosi hukassa saanko syödä jotain vai en!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Karppauksessa olisi tarkoitus syödä tasasesti koko ajan. Osta vastaisuuden varalle proteiinipatukoita välipalaksi.

No ei kyllä pidä paikkaansa. Useimmat syö kolme kertaa päivässä, jotkut vain kerran. Silloin syödään, kun on nälkä, ei kellon mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä haluaisin kans tietää, oon aika usein tosi hukassa saanko syödä jotain vai en!!

Jokaisessa tuotteessa on kaupassa lueteltuna paljonko mitäkin on, jos hiilarreita on paljon niin ei hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jokaisessa tuotteessa on kaupassa lueteltuna paljonko mitäkin on, jos hiilarreita on paljon niin ei hyvä.

Niiiin mutta mikä sit on paljon? Jos yrittää syödä vähähiilihydraattisesti, niin paljonko niitä pitäisi päivässä saada?

Alkuperäinen kirjoittaja mulla toiminu:
Nyrkkisääntönä kauppaan: Jos tuotteessa hiilareita alle 5g/100g niin saa syödä surutta. Muita harkiten.

Ooh että noin vähän! Esim. puurossa mitä tykkään syödä aamuisin ja iltaisin on hirveästi hiilihydraatteja siis!

Alkuperäinen kirjoittaja mulla toiminu:
Nyrkkisääntönä kauppaan: Jos tuotteessa hiilareita alle 5g/100g niin saa syödä surutta. Muita harkiten.

kiitos tästä neuvosta tosi paljon. en oo siis syönytkään oikestaan paljon mitään kiellettyä. pari juttua jätän pois. kiitos!

Yhteistyössä