Huono omatunto..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helppivä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helppivä..

Vieras

Miehen työporukka järjestää helmikuussa yhteisen reissun Espanjaan jonne siis emännätkin on kutsuttu eikä siinä mitään,mukava on lähteä kun ei tuollaista tilaisuutta kovin usein tule mutta minulla on jo valmiiksi huono omatunto meidän pienen tytön takia joka jää kotiin koska kyseinen matka on "aikuisten reissu" eikä muidenkaan lapset lähde mukaan.Tyttö on tuolloin 2-vuotias ja olisi tuon ajan mummolassa jossa kyllä viihtyy tosi hyvin ja on vauvasta asti ollut paljon tekemisissä ja yötäkin ja sen puoleen siis ei ole mitään hätää mutta äidillä on kova tuska koska viikko on pitkä aika..!

Mies koittaa rauhoitella ja sanoo aina että nyt on kerrankin tilaisuus viettää kunnon loma ja saada vähän kahdenkeskistä aikaa,miehelle se tuntuu olevan niin helppoa lähteä vaikka rakastaakin tytärtään yli kaiken.

Auttakaa nyt ja kertokaa onko muilla ollut joskus sama tilanne ja miltä tuntui ja ennenkaikkea miten voisin rauhoittua ja ottaa sitten siitä lomasta kaiken irti ilman että suren koko ajan tyttöä..

Mä en ainakaan ole pystynyt lähtemään yhtä yötä pidemmäksi ajaksi minnekkään. Lapseni ovat nyt 5 ja 3 vuotiaita. Tästä ei nyt tainnut sulle olla paljon apua mutta tämä on mun kokemus asiasta.

Tiedätkö kuinka liian tunnollisille äideille käy?

Niille käy niin, ettei ne koskaan pääse yhtään mihinkään. Kun lapset on pieniä, ei pääse mihinkään. Ja lopulta kun lapset kasvaa ja olisi aikaa, niin ei ole rahaa. Jos on rahaa, ei ole aikaa.

Lähde ihmeessä matkaan! Jos nyt päätät jäädä kotiin, kadut sitä vielä monet kerrat.

Voi, nauti olostasi matkalla kun sellainen tilaisuus on! Tyttö saa varmasti hyvää hoitoa ja hemmottelua mummolassa, usko pois! Äkkiä se viikko menee, sitten kun oot kerännyt voimia ja pääset takaisin oman tytön luo, niin on taas mukavaa :) Minä lähtisin ainakin heti tästä arjen pyörittämisestä matkalle, jos saisin.. olisipa ihanaa..

aikuisen velvollisuus on hoitaa itseään. lapsesi tulee kohtelemaan itseään kuten sinä kohtelet itseäsi, joten ei kannata uhrata itteään lapsilleen vaan näyttää hyvää aikuisen esimerkkiä. ikävähän voi tulla, mutta se kuuluu asiaan ja viikko ON lyhyt aika. varmasti mummokin nauttii. piähän hyvä loma miehen kanssa, olet sen arvoinen!

Jos mulle tommonen tilaisuus tulis ja lapset pääsis sellaseen paikkaan hoitoon jossa ovat tottuneet olemaan, niin kyllä lähtisin. Tekee varmasti hyvää päästä pois normaalista ympäristöstä ja sit jaksaa taas olla lasten kans eri tavalla, ku on saanu aikaa vähä itelle ja miehelle!!! Ei muuta ku menoks vaan! Hyvää matkaa, jos päätät lähteä!!!

Yhteistyössä