Huonoimmat vaatemerkit (aikuisten)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mites on

Vieras
MInusta ehdottomasti kehnoin on H&M, vaatteet eivät ole oikein minkään laatuisia. Menevät todella epämääräisiksi muutamien pesujen jälkeen ja repeilevät saumoista. Ainakin paitojen kohdalla miltei aina näin. HInta-laatu-suhde aivan takapuolesta. Ikävä kyllä H&M:n vaatteet sopivat hyvin mun vartalolle. Ovat sopivan mallisia hoikalle.

Toisena tulee Fiorella. Ei kai kukaan sieltä oikeasti mitään ostakaan. Ihan ihmeellisiä 90-luvun vaatteita. Todella mauttomia.

BikBok. Verrattavissa H&M:iin. Vaatteet ihan ok-näköisiä, mutta erittäin kehnolaatuisia, hajoavat päälle.

Seppälä. Vaatteiden laatu kai ihan ok, mutta eivät kyllä istu hoikalle, koon 36 tiimalasivartalolle mitenkään päin. Tosin Seppälä on kyllä kehittynyt huimasti viimeisen 10 vuoden aikana.

H&M on huono, ne vaatteet ei yksinkertaisesti kestä pesua. Parhaat nukkaantuu jo kun ensimmäistä kertaa ovat päällä <3 Lisäksi mulla on tullut melkein kaikkiin h&m:n paitoihin pieniä reikiä tosi nopeasti. En ole ostanut muutamaan vuoteen sieltä mitään, mutta viime kesänä erehdyin hankkimaan alesta pari t-paitaa, ja eiköhän niihin taas tullut niitä reikiä. Käytän sit navettavaatteina :D

Alusvaatteeita ja sukkia ostan sieltä edelleen, ovat ihan hyviä ja löytyy jopa mun kokoa usein.

1) Gina trikot, pesun jälkeen trikoissa saumat kierteellä ja neuleet suoer-ryppyisiä
2) H&M, osa vaatteista ihan ok
3) Seppälän vaatteet, osa vaatteista kestää melko hyvin
4) Anttilan vaatteet, kuten seppälä

Alkuperäinen kirjoittaja Jyväskylästä;24701984:
1) Gina trikot, pesun jälkeen trikoissa saumat kierteellä ja neuleet suoer-ryppyisiä
2) H&M, osa vaatteista ihan ok
3) Seppälän vaatteet, osa vaatteista kestää melko hyvin
4) Anttilan vaatteet, kuten seppälä

heps, lista uusiksi. kaikista kehnoin on Lidl, ne rytkyt mitä siellä on laareissa, mutta sehän ei mikään vaatekauppa olekaan.

Mulla on nyt päällä Hennesistä viisi vuotta sitten ostettu pitkä neule, joka on ollut käytössä myös kahden raskauden ajan. On hiukan haalistunut ja ihan vähän nukkainen, mutta muuten näyttää edelleen hyvältä. Samasta paikasta olen ostanut myös neuletakin, joka on monen vuoden jälkeenkin vielä kaunis ja hyvässä kunnossa.

Gina tricosta ostin raskauden ajaksi niitä pitkiä toppeja, ne kesti hyvin.

Huonoimpia vaatteita mitä olen haksahtanut ostamaan on ne halpikset, mitä Bubbleroom myy. Ei kiitos enää niitä.

Pohjat vetää Seppälä. Ostin talvitakin ja sauma ratkes auki niin ettei voi korjata jo kuukauden pidossa. Lapselle ostin pipon (rikki), kävin vaihtamassa ja siinäkin sama juttu, mut en vaihtanut vaan korjasin itse. Ostin lapselle takin ja sekin rikki noin kuukaudessa. Taatusti en osta Seppälästä muuta kuin meikkiteroittimen mikä on osoittautunut loistotuotteeksi.

Yhteistyössä