A
"a p"
Vieras
Mikä mahtaisi olla paras konsti oman itsetunnon kohottamiseen, jos huono itsetunto johtuu vääristyneestä minäkuvasta? Luonteeltani olen todella sosiaalinen ja helposti ystävystyn. Kukaan ei ole koskaan ulkonäköäni haukkunut. Olin pitkään parisuhteessa narsistin-ominaisuudet täyttävän miehen kanssa, jolloin itsetuntoni alkoi pala palalta rapistua. Vaikka exä ei ikinä ulkonäköäni haukkunut, sai hän puheillaan minut inhoamaan itseäni kaikin puolin, tuntemaan itseni rumaksi sekä henkisesti että fyysisisesti.
Nyt minulla on ihana mies, joka minua rakastaa ja sen kertoo ja näyttää päivittäin. Elämäni on siis tällä hetkellä paremmin kuin hyvin. Minun on vain hirveän vaikea ottaa kehuja ja positiivista palautetta vastaan. Erityisesti jos kyse on minun ulkonäöstäni. Ihan kuin en antaisi itselleni sitä oikeutta uskoa, että näytän mieheni silmissä kauniilta.. Omiin silmiini näytän ihan joltain muulta... :`(
Nyt minulla on ihana mies, joka minua rakastaa ja sen kertoo ja näyttää päivittäin. Elämäni on siis tällä hetkellä paremmin kuin hyvin. Minun on vain hirveän vaikea ottaa kehuja ja positiivista palautetta vastaan. Erityisesti jos kyse on minun ulkonäöstäni. Ihan kuin en antaisi itselleni sitä oikeutta uskoa, että näytän mieheni silmissä kauniilta.. Omiin silmiini näytän ihan joltain muulta... :`(