V
vierailija
Vieras
Hei. en oikein edes tiedä mitä tähän kirjoittaisin, edelleen on ajatukset niin sekaisin. Mutta yritän kertoa asian lyhyesti ja ytimekkäästi.
Olen ollut aviomieheni kanssa yli 10v, ja meillä on pieniä lapsia. Meillä ollut omat vaikeutemme, ja meillä mennyt aika huonosti jostain syystä.. olen puhunut miehelle erosta ja hän sanoi että haluaa kuolla. Päätimme kuitenkin vielä yrittää mutta huonosti mennyt taas ja nyt hän sitten yritti itsemurhaa. Olen ihan sekaisin. Mitä pitäis ajatella ja mitä pitäis tehdä? Ollakko yhdessä vai eikö olla? Tämä oli miehen toinen yritys jo. en oikeasti tiedä mitä tehdä
Voiko meidän suhde tästä enää parantuakkaan, ja voidaanko erotakkaan jos tekee taas? Mies sanoi ettei halua erota, mutta ahdistaa olla yhdessäkin eikä ehkä haluais, kun menee niin huonosti, mutta erokaan ei ole tosiaan hyvä vaihtoehto, että on umpikujassa. Nyt mies on hoidossa mutta pelkään ettei hoidata itseään kunnolla. No aika näyttää. mistä tietää mikä oikea ratkaisu? en tiedä mitä tällä hetkellä tunnen.. 
Olen ollut aviomieheni kanssa yli 10v, ja meillä on pieniä lapsia. Meillä ollut omat vaikeutemme, ja meillä mennyt aika huonosti jostain syystä.. olen puhunut miehelle erosta ja hän sanoi että haluaa kuolla. Päätimme kuitenkin vielä yrittää mutta huonosti mennyt taas ja nyt hän sitten yritti itsemurhaa. Olen ihan sekaisin. Mitä pitäis ajatella ja mitä pitäis tehdä? Ollakko yhdessä vai eikö olla? Tämä oli miehen toinen yritys jo. en oikeasti tiedä mitä tehdä