Huonot Suhteet

  • Viestiketjun aloittaja Paremmaksi
  • Ensimmäinen viesti
Paremmaksi
Eli minun ongelmani on ""alisuoriutuminen"" ja sitäkautta ihan riutuminen parisuhdeosastolla. Rakastun miehiin joiden kanssa minun olisi vaikeaa/epätodennäköistä muodostaa toimiva, hyvinvoiva ja positiivisia asioita kasvattava suhde.

Törmään kyllä ""kunnollisiin"" ja minusta kiinnostuneisiin miehiin, mutta kemiat eivät johda omien tunteideni vahvistumiseen. Syynä on mm paljon lapsuudestanikin kirpoavia asioita joita en nyt tässä ala listaamaan. Olen niistä kuitenkin hyvin tietoinen ja ymmärrän kyllä miksi alan suhteeseen joka ei oikein edes voisi toimia, jos järkeäni vain kuuntelisin. Loppujen lopuksi sitten kuitenkin (onneksi edes niin!) kuuntelen järkeäni ja poistun huonosta suhteesta.

Nytkin minulla on ero juuri meneillään. Kaipaan ja välitän tästä henkilöstä, mutta en yksinkertaisesti voinut hyvin, päinvastoin, hänen otteessaan.

Mutta olisin kiitollinen neuvoista siitä että miten pääsen tästä huonosta kumppanin valinta taipumuksestani _eroon_.

Onko muilla kokemuksia että ihastuivat vähän ""bad boys""- kategorian miehiin, mutta ovat jonkinmoisen asioiden läpikäymisen/kasvamisen/oivalluksen jälkeen kyenneet todella muuttamaan tämän tuhoisan kuvion, ja ovat löytäneet todellisen, aidon rakkauden hyvinvoivassa suhteessa tasapainoiseen ihmiseen?

 

Yhteistyössä