Hae Anna.fi-sivustolta

huppupäinen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kedi, 13.08.2005.

1. kedi Vierailija

Mikä tämä ns.huppupäinen mustine kaapuineen on?Miksi hän näyttäytyy joillekin(onko hän paha vai hyvä)ja miksi hänen kasvojaan ei näy?Onko teille kenellekään näyttäytynyt tämä huppukaapuinen""mies""(?)............

2. Aurora Vierailija

Tyttäreni on nähnyt tyttökaverinsa vierellä kävelllen. 16 v sitten.
    Tultiin siihen tulokseen että oli munkki ja tämän tytön henkiopas.
    Miten sinä olet hänet nähnyt.

3. Christian Vierailija

Itse luulen tietäväni mmitä tarkoitat. olemme serkkuni kanssa nähneet tämän, hän kylläkin pienestä pitäen minä hieman myöhemmin. Kun kerroin näkemisistäni, hän äitinsä kanssa kertoi kuinka tämä ""musta mies, joksi sitä kutsumme, on näyttäytynyt monesti. Olen itse nähnyt sen vain kahdesti. En kyllä huppua muista enkä kaapua. Se vain on valtavan pitkän ja hoikan miehen oloinen. Kasvoja ei näe. Ensin huomaa suunnattoman pahan olon ja ahdistuksen ja sitten kun sen saa näkökenttäänsä, ihan halvaantuu. Neuvona sain että älä katso sitä. Silmiä ei saa edes yrittää katsoa. se on kamala. Jos jollain on vastaavia kokemuksia niin kertokaa ihmeessä.

4. * Vierailija

ystäväni kertoi nähneensä tämän ko. hahmon unessaan ja hän pelästyi paljon ja oli säpsähtäen herännyt tähän ja tyttönsä oli kuullut kun hän pelästyi...edellisenä iltana olimme olleet eräässä hengellisessä tilaisuudessa...eräs uskova ystävänsä kertoi hänelle että tämä hahmo on kuulemma saatanan joka yrittää ""käännyttää"" häntä....no en osaa ottaa kantaa...mut tämä yksi juttu aiheesta.

5. lucia Vierailija

Olen nähnyt tämän miehen. Se oli todella pitkä,varmaan yli 2 metriä pitkä, iso huppu päässä, kasvoja ei näkynyt. Lisäksi sillä oli viikate. Se oli aivan piirroksissa olevan viikatemiehen näköinen. En usko,että piirroksiinkaan sitä ihan ""päästä on keksitty"". Ehkä se on näyttäytynyt jo hamassa historiassa useille ihmisille, ja siitä päätynyt piiroksiin.

Itse näin tämän muutama vuosi sitten, enkä eläessäni ole niin paljoa pelännyt. Siitä hehkui niin suurta pahuutta ja negatiivista energiaa, että pelkäsin ihan suunnattoman paljon. Se tuli todella nopeaa vauhtia ja pysähtyi eteeni. Ei puhunut mitään. Aloin hakata tätä mustaa hahmoa, ja lopulta se hävisi kuin sumu ilmaan. Kuulostaa ihan pimeältä varmaan, mutta näin tapahtui. Viikko tämän jälkeen mummoni kuoli. Luulen, että musta hahmo tuli kertomaan mummoni poislähdöstä. Mummo ei ollut vielä kai valmis lähtemään, tai ei halunut vielä lähteä, ja varmaan siksi hänen noutajansa säkenöi sellaista pahuuden energiaa. Näin olen ainakin itse ajatellut.

6. yx Vierailija

up,lisää juttuja huppupäisestä ""miehestä(?)""....jännää..

7. Lena Vierailija

Olen nähnyt tämän samaisen mustan pitkän miehen,viimeksi noin puolitoista vuotta sitten.Hän ilmestyi sänkyni viereen yöllä,ja sanoi:Kaikki menee hyvin. Ensimmäisen kerran hän ilmestyi minulle 23 vuotta sitten ja piti valkoista laskostettua lakanantapaista kangasta sylissään ja kumarteli minulle.Ja taas sängyn vieressä.Voishan se olla joku munkki...vaikee sanoo.

8. lilja Vierailija

Äitini on nähnyt tuon kyseisen hahmon muutaman kerran unissa, jolloin se on kaavussa ja viikatteen kanssa tullut ilmoittamaan läheisen poismenosta. Viikatemiestä ei tarvitse pelätä (ainakaan äitini mukaan), sillä sehän kuitenkin tulee ilmoittamaan etukäteen saattavansa jonkun virtaavan veden yli. Tietää henkisesti varautua raskaisiin aikoihin...

Ja sehän ei taida ilmestyä kuin tietynlaisen herkkyyden omaaville ihmisille. En itse ole nähnyt sitä koskaan enkä toivokaan näkeväni, mutta suvussani on muutamia ""näkijänaisia"" ja se riittää minulle. Minä en varmasti ole tarpeeksi vahva kohtaamaan noita henkimaailman asioita... Luulen, että sekoaisin %)

9. herra kuolema Vierailija

Kerran menin lumeen makaamaan tarkoituksena palelluttaa itseni kuoliaaksi. Olin väsynyt elämään, en pystynyt elämään tavallista nuoren ihmisen elämää - todellakin. Silloin huppupää tuli taas, olisi tullut hakemaan minut turvaan.

Näin hänet selvänäöllä, musta suuri hahmo ja tunnistin hänet myös painostavasta energiasta. Hän alkoi kiskomaan henkeäni ruumiista ulos suun kautta. Tuli tunne kuin suu olisi kiinni, mutta leuat repeäisivät. Sitten piti vain taistella energiana vastaan ja sanoa, en halua vielä lähteä! En myöskään katsonut häntä, se olisi ollut vaarallista.

Sitten vaan lumestä märissä vaatteissa kotiin, pakkasella.

10. Psyko Vierailija

Ehkä tämä musta ilmestys on ""varjo"", jonka C.G.Jung toi esiin nähtyään sen unessa. Se edustaa ihmisen tiedostamatonta puolta ja on siksi pimeä ja yötä mustempi. Olen itsekin tavannut sen unessa. C.G.Jungin teoksessa ""Unia, ajatuksia, muistikuvia"" on kertomus tästä hahmosta, joka näyttää usein ilmestyvän ihmisille.

11. murrrmeli Vierailija

hmmm, ei kuulosta kovin tiedostamattomalta jos sen kans voi tapellakin...hengestään ja ihan nyrkein...jung on sekopää.

12. yx vaan Vierailija

Norjan kansantarustossa tämä huppupäinsen näyttäytyminen tarkoittaa hyvää.En nyt jaksa muistaa miksi sitä nimeltä kutsutaan.
    Olen myös kuullut että tämä em.kuvastaa näkijää itseään.Eli esim.omia pelkojaan,pahuutta tms..(vaikeissa elämän jaksoissa periksi antamisen,luovuttamisen,ilkeyden yhteydessä)
    Tämä ""huppupää"" ei myöskään tee mitään vaan yleensä ihminen huomaa tämän muutaman metrin päässä seisomassa tai istumassa ja tämä katsoo aina suoraan kohti silmiisi,mutta hänen kasvojaan ei näy.
    Ihmiset jotka näkevät tämän niin myömmmin heille yleensä näyttyy myös valoilmiö(enkeli) todennäköisesti siinä vaiheessa kun omat pelot,pahuus on poissa...
    Joksikin kulkijaksikin tätä kutsutaan.
    En sitten tiedä,mutta näin olen kuullut.
    Ja ymmärtäisin ettei kyseessä suinkaan ole mikään tuonpuoleisesta tullut ""kuoleman""saattaja tai muu pahuus..

13. rock-kari Vierailija

se on hiphoppari. älkää kuunnelko hiphoppia, se on paskaa.

14. Psyko II Vierailija

Näin unen, jossa menin hämärissä kotitaloni liiteriin, jossa oli suuri oviaukko ja siellä oli polttopuita. Yllätyksekseni oviaukon takana oli valtava musta valtaistuin, jolla istui jättiläismäinen hahmo. Oli melkein pimeää mutta hahmo ja valtaistuin erottuivat siltikin mustina. Jostain syystä polvistuin sen edessä ja yritin englanniksi tavata ""I respect you"" silloin nuorena huonosti ko. kieltä taitamattomana. Vasta myöhemmin luin Jungia ja ymmärsin hahmon olleen ""varjo"", joka on yhteinen meille kaikille.

15. Psyko Vierailija

Moi,

mieti hetki ketä kutsut sekopääksi. Hän on 1900-luvun suurimpia neroja (nerot ovat kylläkin enemmän tai vähemmän sekopäitä). Nyt on varmasti kysymys eri asioista. Sinun kohtaamasi ilmiö ei ole ollut kaikitenkaan varjo?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri