V
vieras
Vieras
Mitä huuhteluainetta käytätte? Meillä yleensä ollut jotain sensitive, mutta olisi kiva, että tulisi pyykkiin vähän tuoksuakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mitään. En ole vielä tähän ikään mennessä käsittänyt miksi sitä pitäisi käyttää. Olen 35.
Se sijaan lasten hoitaja käyttää niin, että lapset ja jopa varavaatteet haisevat aivan järkyiltä kun tulevat kotia. Pakko vaihtaa illaksi vaatteet, vaikka ne oliskin puhtaita.
Miksi pyykin pitää haista, kertokaa mulle?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siksi että toiset tykkää että se tuoksuu. Onko se niin ihmeellistä käsittää. Mä käännän asiat aina toisinkin päin, kun joku ihmetyttää. Miksi sen ei pitäs tuoksua?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siksi että toiset tykkää että se tuoksuu. Onko se niin ihmeellistä käsittää. Mä käännän asiat aina toisinkin päin, kun joku ihmetyttää. Miksi sen ei pitäs tuoksua?
Siksi että aika monetkin ovat yliherkkiä voimakkaille tuoksuille. Lisäksi lapsilla on hyvä välttää kaikkia turhia kemikaaleja (vaikka huuhteluaineita kokonaan). Ei ole mukavaa kun lapset kyläilevät paikassa, josta tullessaan haisevat pesuaineelle/hajuvedelle. Itse en pystyisi edes kyläilemään sellaisessa paikassa, koska silmät kutisevat, nenä vuotaa ja henkeä ahdistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja aika monet EI ole yliherkkiä. Kukin tyylillään. Jos on niin kovin yliherkkä sit pitää osata itse siihen varautua. Asioilla on AINA kaksi puolta (ehkä enemmänkin)
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja aika monet EI ole yliherkkiä. Kukin tyylillään. Jos on niin kovin yliherkkä sit pitää osata itse siihen varautua. Asioilla on AINA kaksi puolta (ehkä enemmänkin)
Eli varautuminen tarkoittaa sitä ettei kulje julkisillä, käy konserteissa/teatterissa, vaihtaa työpaikkaa jos läheinen työtoveri tykkää voimakkaista tuoksuista jne. Eikö ole aika noloa karkottaa ihmisiä ympäriltään siksi että haluaa löyhkätä pesu/huuhteluaineelle?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jos olet nuin herkkä tuoksuille niin sit olet ja elät sen mukaan. Kait sulla lääkkeet on. Vai pitäskö kaikkien muiden muuttua sun mukaan ??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä en kyl käytä sen hajun/tuoksun takia sitä ainetta vaan siks et se pehmentää niitä vaatteita ja estää talvisin sähköisyyttä vaatteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä en kyl käytä sen hajun/tuoksun takia sitä ainetta vaan siks et se pehmentää niitä vaatteita ja estää talvisin sähköisyyttä vaatteissa.
meillä on kuivausrumpu, joten vaatteet on liiankin pehmeitä mun makuun.