L
"Lotta"
Vieras
Joo olen semmoinen 13v. tyttö ja haluaisin huulikorun tohon vasempaan reunaan. Isä ei oikein tykkää asiasta ja ei anna laitta sitä. Mutta mieleeni juolahti vain, että jos saisinkin nyt luvan ottaa sellaisen, niin saisiko sen laiton ajaksi ottaa nukutuksen? Kun olen katsos kipuherkkä ja jonkin sortin nipistys saa minut paniikkiin ja pyörtymään. Varsinkin, kun se tapahtuu silmien/kasvojen edessä. Huulihan on silmien näkyvyydellä ja naamassa, siksi kysyn teiltä, että saako siihen nukutuksen, niin, että se laitettaisiin nukutuksen aikana, eikä suoraan vaan venyttämällä huulta ja työntämällä sitä neulaa läpi?
Hyvä asiat siitä:
-Hieno
-Haluaisin sen kovasti
-sen voi vaihtaa samoin värin ja tollee
-olen ihan hygieninen ja putsaisin sitä kokoajan
-olen kokeillut jo feikki koruilla lävistyksen ulkonäköä, niin se sopi minulle kuulemma hyvin. Tai niin ainakin itse sanon ja kaverit oli samaa mieltä. Tekstiilitunnilla ainakin kaksi kaveria sanoi: '' Hei Lotta! Sulle sopis hyvin huulilävistys ja napakoru! '' No en napakoruu, mut huuleen olisi NAM!?
Huonot asiat siitä:
-isi ei tykkäisi
-olen hyvin kipuherkkä ja naaman edessä tehtävä neula työskentely omalle iholle olisi = *pyörtyminen*
-en ole varma nukutus asiasta, mutta jos se tulehtuu ja kipenee?!
No miten asian laita on? En haluaisi myöskään puudutusta, koska silloin olen kumminkin näkemässä veren ja se saa minut enemmän hätään, kun sitä tulee silloin enemmän, kuin jälkeen. Turpoaminen ei haittaisi yhtään, kun se kestää vain 1 viikon tai vähemmän, jos se menee hyvin. Mutten halua nähdä sitä laittoa ja sitä kipua ilmeelläni ja tollee. Onko siis nukuttaminen sen ajaksi sallittua tai no siis sillee, et saako sellasta ottaa? Niin ja kuinka paljon se maksaisi yhteensä NOIN?
Hyvä asiat siitä:
-Hieno
-Haluaisin sen kovasti
-sen voi vaihtaa samoin värin ja tollee
-olen ihan hygieninen ja putsaisin sitä kokoajan
-olen kokeillut jo feikki koruilla lävistyksen ulkonäköä, niin se sopi minulle kuulemma hyvin. Tai niin ainakin itse sanon ja kaverit oli samaa mieltä. Tekstiilitunnilla ainakin kaksi kaveria sanoi: '' Hei Lotta! Sulle sopis hyvin huulilävistys ja napakoru! '' No en napakoruu, mut huuleen olisi NAM!?
Huonot asiat siitä:
-isi ei tykkäisi
-olen hyvin kipuherkkä ja naaman edessä tehtävä neula työskentely omalle iholle olisi = *pyörtyminen*
-en ole varma nukutus asiasta, mutta jos se tulehtuu ja kipenee?!
No miten asian laita on? En haluaisi myöskään puudutusta, koska silloin olen kumminkin näkemässä veren ja se saa minut enemmän hätään, kun sitä tulee silloin enemmän, kuin jälkeen. Turpoaminen ei haittaisi yhtään, kun se kestää vain 1 viikon tai vähemmän, jos se menee hyvin. Mutten halua nähdä sitä laittoa ja sitä kipua ilmeelläni ja tollee. Onko siis nukuttaminen sen ajaksi sallittua tai no siis sillee, et saako sellasta ottaa? Niin ja kuinka paljon se maksaisi yhteensä NOIN?