Huulikorun laitto.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos joku ammattilainen laittaa sen korun, niin se puudutetaan niin että huulesta vain vähän puristetaan jolloin liika veri lähtee pois. Ja siitä se vain laittaa todella sukkelaan läpi jne.

PS: Älkää hyvät ihmiset ottako mitään jos pitäisi NUKUTTAA lävistyksen laiton ajaksi. Jos pelkää niin paljon että voi kuolla niin minkä ihmeen takia, ihminen olisi niin tyhmä että ottaisi mitään lävistystä??
Kyllä se aina vähän kirpaisee, mutta on se sen arvoista! Ja HUOM! ottakaa huomioon että jokainen ihminen on yksilö!! On aivan tyhmää edes harkita lävistyksen ottoa 13 w.. odottakaahan muutama vuosi niin kyllä niitä reikiä kerkeää tehdä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmiä(kö);25111613:
Jos joku ammattilainen laittaa sen korun, niin se puudutetaan niin että huulesta vain vähän puristetaan jolloin liika veri lähtee pois. Ja siitä se vain laittaa todella sukkelaan läpi jne.

PS: Älkää hyvät ihmiset ottako mitään jos pitäisi NUKUTTAA lävistyksen laiton ajaksi. Jos pelkää niin paljon että voi kuolla niin minkä ihmeen takia, ihminen olisi niin tyhmä että ottaisi mitään lävistystä??
Kyllä se aina vähän kirpaisee, mutta on se sen arvoista! Ja HUOM! ottakaa huomioon että jokainen ihminen on yksilö!! On aivan tyhmää edes harkita lävistyksen ottoa 13 w.. odottakaahan muutama vuosi niin kyllä niitä reikiä kerkeää tehdä. ;)

joo olen kyllä harvinaisen samaa mieltä miksi pitäisi herranenaika ottaa 13 vuotiaana huulikoru???Nyt on kyllä joku huulukoru villitys meneillään...Ja älkää nyt joo todellakaan ottako mitään korua jos pelkää niin paljon piikkejä että voisi kuolla...hohhoh nyky ajan nuorisoa...

no siis jos haluut välttämättä lävärin nii kai sun pitää sit kestää ite se kipu siihe? :D itekki haluisin huulikorun ja kestäisin kyl sen kivunki.. mut porukat ei anna lupaa...koska oon vasta 14 .. mut siis ei ketää vaivuteta mihinkää komaan sen takii et sille laitetaa lävistys,jonka teko kestää 3 sekunttii :D:D:D: repes

Ei todellakaan saa nukutusta eikä edes puudutusta. Tatuointi kivuliaaseen paikkaan on eri asia puudutuksen suhteen. Jos ei pientä kipua kestä, niin ei pidä läväriä ottaa. Eikä mulla ainakaan verta tullut huulikorua laitettaessa.

Yhteistyössä