Huulilävistys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3-kympin kriisissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3-kympin kriisissä

Vieras
Mie oon jo monta vuotta haaveillu ottavani huulilävistyksen, sellaisella tapilla, en renkaalla. Aattelin että josko tämän kesän aikana saisin haaveen toteutettua...mietityttää vaan muutama seikka joihin toivoisin vastauksia kyseisen lävistyksen omaavilta...

Eli käytännön ihminen kun olen (;)) niin oon miettinyt että miten tuo lävistys hankaloittaa vai hankaloittaako mitenkään esim. syömistä? pussailua? kasvojen- ja hampaidenpesua? meikkaamista?

Mitenkäs hammaslääkärikäynnit, pitääkö koru poistaa?

Onko lävistyskohta pitkään kipeä, kuinka kauan kestää lopullinen paraneminen? Miulla ollut aikaisemmin kaksi kulmalävistystä, ne tuntui kyllä monta kuukautta kipeiltä ja piti poistaa korut lopulta kun alkoivat kasvaa ulos. :(

Mulla ei ainakaan haitannu huulikoru mittään.. Niinkun syömistä, meikkaamista, pesuja, ym. Hampulääkäristä en tiiä? Alkuun se tietty tuntuu erilaiselta ja pariin päivään on vaikee syödä ilman että puree koruun ja sattuu niin pirusti :P

Mulla muuten alko se koru jossain vaiheessa hankaamaan ientä, niin että se vähän vetäyty, ien siis.

En nyt oikeen muuta ossaa sanoo.. Ei se kauaa lävistyksen jälkeen ole kipee, olisko viikossa ollu mulla jo ihan kun ei mittään .

mulla oli "madonna" eikä haitannut oikeastaan mitään toimintoja. kannattaa ostaa silikonitappi niin ei hierrä sitten ikeniä.hammaslääkärissä on hyvä ottaa koru pois kokonaan.
mutta sellainen varoituksen sana että se reikä ei mene ihan hetkessä sitten piiloon kun sen korun haluaa pois.ite otin n.puoli vuotta sitten pois ja vieläkin reikä naamassa,eikä taida kadota koskaan :ashamed:
mutta kauniita nuo korut on nykyään,pieniä ja siroja =)
mulla tais tulehtuu se reikä kun otin ja oli viikon tulipunainen ja turvonnut mutta sen jälkeen ei olllut mitään ongelmia.

Ei hankaloita mitenkään. Mulla alahuulessa keskellä, ylähuulessa toi "madonna" ja kielessä. Hammaslääkärissäkään ei ole tarvinnut koruja poistaa.
Kaikki parantuneet mulla todella nopeaan, eikä ole ollut kipeitä/turvonneita/tulehtuneita.
Mä kuljen "raudat naamassa" vielä 5-kymppisenäkin :xmas:

Yhteistyössä