Huuma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loppu

Vieras
Vaimo sanoi ettei hän enää osaa kiihottua tai ehkä paremminkin huumaantua. Vika ei kuulemma ole minussa. Rakastelemme nykyisin noin kerran viikossa ja hän saa yleensä 2 orgasmia per kerta, mutta taitavat olla huonoja.

Huoleni on se että kun vaimoni sanoo että vika ei ole minussa, enkä minä voi tehdä asialle mitään, vaan ongelma on hänen ""päässään"".

Mitähän tämä tarkoittaa? Ja voisinko siltikin tehdä jotain? Kuka voisi tehdä? Tämä jotenkin vaikuttaa ihan perus pettämistieltä, eli vaimolleni ei ""muka"" jää muuta vaihtoehtoa kuin ihastua johonkin toiseen.

Olen kai liian nössö, sillä teen ruuat ja hoidan paljon lapsia ja kotia. Vaimo harrastelee.

Itsetuntoni on huono, töissä on kovaa ja vaimo vittuilee, mikä vaikuttaa olevan suvussa periytyvä ominaisuus. Toki vikaa varmasti on minussakin.

Kyse ei ole orgasmeista tai niiden määrästä vaan yksinkertaisesti siitä että alkuhuuma on loppu. Siinä vaiheessa kiihottuminen alkaa käydä naiselle työläämmäksi varsinkin jos on paljon muuta tekemistä tai stressiä.

Mikä sitten tilanteeseen auttaa? Vaimosi voi joko hyväksyä ettei huuma säily ikuisesti eikä seksi tunnu aina yhtä jännittävältä kuin ekalla kerralla kanssasi. Tai etsiä tosiaan sen toisen miehen jonka kanssa alkuhuuma myös loppuu aikanaan. On sitten ihan vaimosta kiinni miten toimii.

Jospa alkaisit elää omaa elämää ja viihtymään myös kodin ulkopuolella. kävisit iltaisn tanssimassa ja viihteellä ja jos vaimosi urputtaa lastenhoidosta, niin sano, että onhan ne hoidettava vielä enemmän yh:na.
Tee silti kotitöitä ja niitä töitä, mitä oletkin tehnyt, mutta ole uppiniskaisempi.

itse olen sanonut miehelleni että missään asiassa on turha alkaa heittää legendaarista ""tämä ei johdu sinusta vain minusta""...kaikelle on syynsä ja ne syyt pitää selvittää.

meillä taas asiat on päinvastoin...mies vittuillee ja menee miten sattuu...itse kykin kotona ns hellan ja nyrkin välissä :D (ei kirjaimellisesti)....ja tiedän...raskasta on.

meillä ei taas vittuilu ole sukuvika vaan viina....mies jopa sanoi että ehkä hänen jokaviikonloppuinen dokaaminen olisi sukuvika...voitteko uskoa!!!

mutta ei kai se kerran viikossa nyt ole mitenkään huono asia? tosihan se on että kerrat vähenee eikä siitä kannata nokkiinsa ottaa(mutta vatuttaa kumminkin)

välillä tuntuu kun lukee näitä juttuja että kaikki parit olisi menneet sekasin :) eiköhän aleta parittaan näitä omia emäntiä ja isäntiä yhteen...syntyis kunnon sekameteli soppa.

ja kaikissa meissä on vikaa....ei kukaan ole täydellinen. asiat ja se mitä jokainen haluaa ei aina osu yhteen.

yritäppäs tsempata ja jutella rauhassa siellä kotona...jos vaikka te siinä onnistuisitte paremmin kuin me. syyttely ei auta.

Yhteistyössä