Huumekoira!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se joka pyysi aiemmin apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se joka pyysi aiemmin apua

Vieras
Muistatko kun muokkasit minulle punaisen hääpuvun mustaksi? Viitsisitkö millään kokeilla saatko sinä haun kautta löydettyä sitä ketjua kun itse en osaa ilmeisesti etsiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Miksi kukaan haluaisi käyttää mustaa hääpukua? Punaisen vielä jotenkin ymmärtää, mutta musta...

Jotkut tykkää mustasta muutenkin. Vai minkäs värisiä pukuja miehet käyttää? oliko sulla valkoinen tai punainen?

Miksi kukaan haluaisi käyttää mustaa hääpukua? Punaisen vielä jotenkin ymmärtää, mutta musta...

Miksi ihmiset ajattelee, että kaikki haluaa valkoisen tai punaisen hääpuvun? Ei ole sinun ymmärryksestä mun hääpuvun valinta kiinni :D

Värisymboliikka on tärkeää hääpuvuissakin. Valkoinen kertoo morsiamen neitsyydestä ja viattomuudesta. Musta taas on sulhasen tapa viestiä maailmalle, kuinka hän suree railakkaiden poikamiespäiviensä menettämistä.

Värisymboliikka on tärkeää hääpuvuissakin. Valkoinen kertoo morsiamen neitsyydestä ja viattomuudesta. Musta taas on sulhasen tapa viestiä maailmalle, kuinka hän suree railakkaiden poikamiespäiviensä menettämistä.

Säälittävä selitys. :$

Paljonko näitä neitsyitä onkaan nykyään :saint:

Tätä suuremmalla syyllä olisi hullua pukeutua valkoiseen.

Yhteistyössä