M
MiuMau
Vieras
Onko tämä nyt ihan normaalia että tähän aikaan ( + noin 21.15 asti) lapset juoksevat, jodlaavat, kiljuvat tuolla pihalla? Olen aina luullut, että lapset käyvät 20.00-21.00 nukkumaan, mutta tämä meidän pihapiiri taitaa olla jotenkin erilainen. Raivostuttaa vaan välillä mökä, joka ei tunnu loppuvan ikinä...