Huutiksen ilmoituksen tekemisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Headache
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Headache

Vieras
Jos ilmoitus sulkeutuu ilman huutoja, niin voiko sen uusia samoin tein vaikka ko. ilmoituspohjaa ei olisi enää tallessa? Eli voiko vain jostain klikata ilmoituksen kuvineen ja teksteineen uudelleen myyntiin?

Minulla on nyt pari kohdetta auki ja olen tekemässä uutta ilmoitusta. Voin valita tyhjän pohjan tai käyttää edellistä tallennettua, missä olisi valmiina ne kaikki vakiotekstit mutta sitten toki se vanha pohja häviää kun tallennan uuden ilmoituksen eri nimellä. (Vai voiko jotenkin tallentaa useita ilmoituspohjia? Minulla näkyy vain vaihtoehdot uusi ilmoituspohja ja viimeisimmän ilmoituksen pohja. '

Ilmoituksen voi laittaa uudelleen myyntiin ja sitten muokata sitä.
Etsit vaan ei myydyt esiin, klikkaat kohdetta. Klikkaat uudelleen myyntiin. Sittem ilmoitus tulee esiin ja klikkaat muokkaa ilmoitusta. Sitten teet muutokset ja laitat uudelleen myyntiin:)

[QUOTE="mie";28895290]Ilmoituksen voi laittaa uudelleen myyntiin ja sitten muokata sitä.
Etsit vaan ei myydyt esiin, klikkaat kohdetta. Klikkaat uudelleen myyntiin. Sittem ilmoitus tulee esiin ja klikkaat muokkaa ilmoitusta. Sitten teet muutokset ja laitat uudelleen myyntiin:)[/QUOTE]

ok, kiitos :)