Huutiksesta: eikö myyjä halua myydä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no voi

Vieras
Miksi ihmeessä jotkut huutis-myyjät eivät ota yhteyttä, jos hintavaraus ei ylity? Varsinkin jos tuote on sellainen, ettei huutajia ole kuin yksi. Nytkin olin ainoa huutaja, laitoin viestiä myyjälle ja kysyin, mihin hintaan päästään kauppoihin, mutta huomasinkin tuotteen olevan taas myynnissä. Mä ihan oikeasti olisin sen ostanut. Voinhan mä tietty huutaa tuota toistamiseenkin, mutta odotella nyt sitten taas viikko kohteen sulkeutumista.

Nykyversiossa ei edes näe enää tuota hintavarausta, joten eihän myyjän toivomaa hintaa saa tietoonsa muuta kuin sähköpostilla. Vaikea neuvotella hinnasta, jos toinen ei sitä kerro...

Olisit huutanut uudelleen (ja uudelleen) kunnes hintavaraus ylittyi. Myyjä olisi myynyt tuotteen sinulle. Jos oikeasti olisit halunnut sen, olisit maksanut sen mitä myyjä siitä oli halunnut, eli hintavarauksen ylittymiseen vaadittavan summan.

Jotkut laittaa kohteet automaattiuusintaan, joten jos hintavaraus ei ylity, se tulee uudelleen huutoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;22489138:
Eikö se nyt ole aika varma oletus, ettei ole hintavarauksen summaa valmis maksamaan jos kyselee vielä hintaa millä kaupat onnistuisi

Kysyin, koska en tiedä hintavarausta. Itse asiassa en edes usko sen olevan tuossa tuotteessa kovin korkea.

Milloin huutiksessa on näkynyt hintavaraus huutajalle? Olen käyttänyt kaksi vuotta eikä kyllä ole koskaan näkynyt hintavarausta minulle kun olen ollut huutajana eikä hintavaraus ole ylittynyt.

Milloin huutiksessa on näkynyt hintavaraus huutajalle? Olen käyttänyt kaksi vuotta eikä kyllä ole koskaan näkynyt hintavarausta minulle kun olen ollut huutajana eikä hintavaraus ole ylittynyt.

Voipi olla ettei koskaan:ashamed: Siitä on kyllä vuosia aikaa kun olen sitä viimeksi käyttänyt. Voi olla että olen kytännyt hintavarauksen suljetusta myynnistä joka siis on laitettu takaisin myyntiin

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;22489247:
Voipi olla ettei koskaan:ashamed: Siitä on kyllä vuosia aikaa kun olen sitä viimeksi käyttänyt. Voi olla että olen kytännyt hintavarauksen suljetusta myynnistä joka siis on laitettu takaisin myyntiin
Ennen ainakin oli ilmoitus "hintavaraus ylitetty". Eli tiesi kun on tarjonnut tarpeeksi.

[QUOTE="vieras";22489182]Mitäpä jos otat yhteyttaa myyjään ja tarjoat.

Turha täällä on asiaa pohdiskella.

Ja jotkut haluavat sen summan minkä haluavat eivätkä viitsi myydä halvemmalla. Aika luonnollista, eikö?[/QUOTE]

Mä luulin että ap olisi jo ottanut yhteyttä ja harmittelee sitä kun myyjä ei vastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;22489247:

On se aiemmin näkynyt, joskus aikoja sitten. Nykyään ei näy sulkeutuneissakaan.

[QUOTE="vieras";22489257]Ennen ainakin oli ilmoitus "hintavaraus ylitetty". Eli tiesi kun on tarjonnut tarpeeksi.[/QUOTE]

Tämä näkyy edelleenkin, mutta ei ainakaan kahteen vuoteen ole näkynyt paljonko se hintavaraus on, siis sitä summaa.

Yhteistyössä