Huutiksesta, kuuluuko minun myyjänä ottaa yhteys ostajaan vai toisinpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Minulla on käytössä vakioviesti, eli huudon sulkeuduttua vakioviesti lähtee ostajalle. Viestissä on tilinumeroni minne voi maksaa, jos haluaa minun lähettävän paketin. Ja myös puhelinnumero mihin voi ottaa yhteyttä jos haluaa sopia noudosta.

Riittääkö tuo vakioviesti yhteydenotoksi minun puoleltani, vai tarvitseeko minun ottaa vielä yhteyttä ostajaan? Ihmettelen vaan, kun on jo monta päivää huudin sulkeutumisesta, eikä ostajasta ole kuulunut, eikä rahoja ilmestynyt tilille.

No itse yleensä laitan viestiä muutaman päivän jälkeen jos ostaja ei ole ottanut yhteyttä eikä maksua tullut tilille. Tosin vakioviestissä pyydän ostajaa ilmoittamaan kun on maksanut, jottei minun tarvitse koko ajan tiliä kytätä...

kantsii ottaa vielä yhteyttä. Voi olla, ettei ostaja jostakin syystä ole saanut viestiä (mulle ei esim. tullut kerran kun s-postilaatikko täynnä enkä ollut tajunnut tyhjätä).

Pitäisi kyllä normaalisti mennä ihan vakiviestillä läpi ja ostajan sen verran infota kun on maksanut.

Kannattaa ottaa yhteyttä jos menee muutama päivä. Itselläni kävi ostajana vähä aika sitten tapaus, että oli huuto sulkeutunut mutta minulle ei ollut tullut siitä huudosta meklarin viestiä ollenkaan. Myyjä sitten otti yhteyttä ja kysyi tilannetta, onneksi. Muutoin olisi varmaan negatiivinen minulle rapsahtanut enkä ollenkaan ollut huomannut huudon sulkeutumista.

mulle kävi kans sillee että olin huutanut tuotetta, mutta huudon sulkeutuessa olin synnyttämässä niin jostain syystä autuaasti unohdin koko asian :) muistin sitte vasta parin viikon päästä kun just tuolloin ei jostain syystä tullut sitä meklarinviestiä(oisiko menny roskapostiin?) . otin sitte ite yhteyttä myyjään ja sain kaupat vielä sovittua.. mutta laita ihmeessä viestiä sille ostajalle, mitä tahansa on voinut sattua :)

Yhteistyössä