Huutiksesta mennyt maku, kun alkuperäinen ajatus kierrättää tavaraa jäänyt noiden yritysmyyjien varjoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamitzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamitzu

Vieras
Kaikki on aivan älyttömän kallista, ja halvalla ei enää haluta myydä (käytettyä tavaraa???!!)..
En tajua, niiiiin tai eihän se silti ole hullu joka pyytää, mutta.... siltikin.. pöh..

Kunhan marisen..

minä ostan AINA vain tavallisilta myyjiltä..

Alkuperäinen kirjoittaja mamitzu:
Kaikki on aivan älyttömän kallista, ja halvalla ei enää haluta myydä (käytettyä tavaraa???!!)..
En tajua, niiiiin tai eihän se silti ole hullu joka pyytää, mutta.... siltikin.. pöh..

Kunhan marisen..

En mä ainakaan myy kalliilla... Pienet on hinnat, mut silti hiljasta. Ei taaskaan o tullu huutoja, kattomassa vaan porukka käyny. Ois kiva päästä noista eroon, mut en viittis hyviä vaatteita ilmasekskaan antaa.

Mä en kans noista yritysmyyjistä välitä pahemmin...jos haluan ostaa sen joustoselkäjuhlamekon jossa iso rusetti persauksen päällä, näpyttelen niiden osotteen enkä huutista |O
Joo, iltapukuja on tullu katteltua :whistle:

Nyt kyllä tuntuu, että Huuto.netissä on ollut tänä vuonna ja varsinkin tänä syksynä hiljaisempaa kuin aiemmin. Tiedä sitten onko ihmiset siirtyneet enemmän varsinaisille kirpputoreille vai mikä tuohon syy. Harmi sinänsä. Pian ei hyväkuntoinen/uusi tavara kierrä enää samalla tavalla.

Minä en ainakaan ole aikohin käynyt juuri noiden yritysmyyjien ja järkkyjen hintojen takia.
Tänään siellä olen surffaillut mutta törmään tuohon samaan taas.. ÄÄH.. Hinnat pilvissä vaikka vanhaa tavaraa ja firmat myyvät kaikkea..
Hitsi, tämä oli niin hyvä juttu joskus..

:snotty:

Siinä siis syy.
MÄ olen yritysmyyjä enkä todellakaan myy uusia tuotteita kalliilla, tahdon eroon (kuten moni muukin myyjä ) esim pikkuvikaisesta II laadun tavarasta, prototyypeistä, vanhasta mallistosta jne.

Miks hemmetissä pitää ajatella että ei voi ostaa y myyjältä?
Enemmän epäilystä ja närää mulle ainakin aiheuttaa ne, jotka tarvitsisivat sen y tunnuksen sinne ja live-elämään trokaamalla tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
:snotty:

Siinä siis syy.
MÄ olen yritysmyyjä enkä todellakaan myy uusia tuotteita kalliilla, tahdon eroon (kuten moni muukin myyjä ) esim pikkuvikaisesta II laadun tavarasta, prototyypeistä, vanhasta mallistosta jne.

Miks hemmetissä pitää ajatella että ei voi ostaa y myyjältä?
Enemmän epäilystä ja närää mulle ainakin aiheuttaa ne, jotka tarvitsisivat sen y tunnuksen sinne ja live-elämään trokaamalla tavaraa.

Tämähän tuskin on huutiksen alkuperäinen idea, että siellä yritykset suoltaa tavaraa jota niiden omasta verkkokaupasta voi haluavat hakea. Mua rassaa ihan suunnattomasti, kun saattaa olla monta sivua peräkkäin sitä yhtä ja samaa tuotetta samalta yritykseltä. En todellakaan käytä huutista sen takia.

Yhteistyössä