Huutiksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttis

Vieras
Olen ahkera Huutiksen käyttäjä mut välillä ihmetyttää mitä p*skaa jengi siellä kauppaa ja millä hinnoilla! Retro- ja vintagevaatteiksi luokitellaan kaikki rievut mitkä ei ole peräisin viiden viime vuoden ajalta, hinta nousee sitä mukaa mitä vanhempi se vaate on. Lehtien hintoja olen kanssa ihmetellyt: esim. jonkin käsityölehden hinta saattaa olla 3e vaikka lehti ei ole mikään 50-luvun harvinaisuus vaan ihan tavallinen lehti. Ja siihen päälle postarit! Eiks nää ihmettele, että mikä on kun ei tule huutoja.

Lastenvaatteet saatta myös maksaa monta euroa, vaikka vaatteessa olisi tahroja tai jopa reikiä... Mitä ihmiset oikein kuvittelee???

Tiedän kyllä että ei hullu ole se joka pyytää vaan joka maksaa, mutta eikö näille kauppiaille tule mitään mieleen kun yhtään huutoa ei kohteeseen tule.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttis:
Tiedän kyllä että ei hullu ole se joka pyytää vaan joka maksaa, mutta eikö näille kauppiaille tule mitään mieleen kun yhtään huutoa ei kohteeseen tule.

Kyllä sieltä aina saattaa joku typerys löytyä, joka niitä huutaa. Itsekin olen myynyt mitä uskomattomampia tavaroita Huutiksessa. Tosin pilkkahintaan, mutta SILTI. En itse koskaan ostaisi esim. käytettyjä meikkejä tuntemattomilta ihmisiltä, mutta kyllä niillekin huutajia tuntuu aina löytyvän. :o

Mitä kaikkea sä olet saanut myytyä...??? Siis sellaista uskomatonta tavaraa? Me ollaan just muuttaas ja ajattelin kantaa suoraan kaatopaikalle kaiken turhan roinan mut mitä olet saanut myytyä? Just esim. käytettyjä meikkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja raivottarelle:
Mitä kaikkea sä olet saanut myytyä...??? Siis sellaista uskomatonta tavaraa? Me ollaan just muuttaas ja ajattelin kantaa suoraan kaatopaikalle kaiken turhan roinan mut mitä olet saanut myytyä? Just esim. käytettyjä meikkejä?

- n. 20 vuotta vanha 7-vaihteinen polkupyörä, jossa toimi vain yksi vaihde
- rikkinäinen, reilut 10 vuotta vanha pesukone
- käytettyjä imetysliivejä (ja taisin saada käytettyjä äitiysalushousujakin myytyä, jos oikein muistan)
- käytettyjä meikkejä
- vanhoja koruja (menivät HETI kaupaksi, vaikka meinasin heittää ne suoraan roskiin).

Älä siis missään tapauksessa mitään heitä roskiin. Pistä ne ensin pilkkahinnalla Huutikseen ja katso miten käy. :)

Yhteistyössä