Huutis asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Mitä tekistte vai tekisittekö vielä mitään?
eli kohde sulkeutui sunnuntaina. Automaattinen sähköposti viesti tuli silloin, jossa luki, että maksaa sille ja sille tilille ja ilmoittaa sitten sähköpostilla milloin on maksanut ja mistä pankista. No maksoin heti maanantaina ja pistin asian tiimoilta viestiä. Ja kysymyksenkin siihen viestiin. Ei ole kuulunut kyllä myyjästä vielä mitään -.- ja toki olen itse huolissa, kun maksun laitoin ja olen tunnollinen. Tänään jo viimeistään se on hänellä näkynyt. Löyty kyllä hänen tiedoista puh numero, että voisi sitä kautta tiedustella.
Ja itestäkin alkaa tuntumaan, että olen liian hätäinen. Mutta olen, kun maksu on jo maksettu ja myyjästä ei kuulu mitään.

Älä hätäile, ei kaikki joka päivä pääse koneelle. Niin ja elämässäkin voi sattua yht´äkkisiä ikäviä tapahtumia joiden vuoksi nettielämä saattaa kärsiä.

Itse kans huudin, ja automaatti vastauksessa oli tilinumero maksoin heti ja laitoin viestiä. Viikonkuluttua laitoin sähköpostia että näkyyhän suoritus niin että paketin voisi laittaa matkaan.
Sain sen jälkeen pakettini nopeasti. Kiitettävän palautteen annoin, sain kuitenkin tuotteen ja se oli sitä mitä luvattiin.

Selvä, kiitos asiallisista vastauksista. Ollut vain ennen toisenlaiset myyjät, ollaan oltu niiden kans enemmän yhteyksissä. Tämä on jotain ihan uutta :) Mutta jos sitä ens viikolla alkaa kyselemään, jos ei pakettia näy ja s- postia ei ole tullut.

Mä itte yleensä laitan aina palautteeseen koska oon postittanut. Sähköposteja tulee niin paljon ettei niihin millään ehdi vastailla. Odottele rauhassa, jos myyjän palautteet on hyvät, niin kyllä sä varmasti saat pakettis :)

Yhteistyössä