Huutis-hinnoiteluapua kyselen jälleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Aloitteleva huutismyyjä olen, niin ei ole vielä ihan hinnat hanskassa, siksi vinkkejä kyselen. =)

Paljonko voisi pyytää koon 86 Reimatec-haalarista, ei kulumia polvissa tai pepussa? Kahdella lapsella ollut, mutta tosiaan erittäin hyväkuntoinen.

Tuolla oli mm. 28 e saman merkin haalari jossa oli ihan selvää kulumaa ja karheumaa polvissa ja pepussa, onko ne oikeesti sen arvoisia ne haalarit? :O

Hei! Minä itse laitan aina suht. edullisen lähtöhinnan ja myyn ilman hintavarausta. Jotkut ostajat karkoittaa jo se, että on laittanut hintavarauksen. Minä laitan siis aina sen hinnan lähtöhinnaksi, millä olen valmis myymäänkin. Nyt esim. laitoin yhden lapsen pitämän SIISTIN Jonathan Tähti haalarin (104 cm) lähtöhinnaksi 9 e ja 1 e korotus. Nyt hinta on noussut 21 euroon. Toisaalta jos liikaa pyytää heti kättelyssä, voi olla että ei tule yhtään huutoa. Ehkä laittaisin tuolle Reimatec haalarillekin n. 10 e lähtöhinnan; kyllä se siitä nousee, jos joku sen todella haluaa :)

Jos siinä ei tosiaan ole käytänjälkiä, niin laittaisin lähtöhinnaksi 20€ ja 1€ korotuksin.

Riippuu ihan kuosista, että paljonko siitä maksetaan. Joku toinen kuosi on sellainen että siitä maksetaan helposti jopa enemmän, kuin uutena, kun taas toinen kuosi on sellainen, että siitä ei kukaan maksa juuri mitään.

Mä olen ostanut Reimateccejä 6-18€ hinnalla, mutta huutiksessa saat varmasti enemmän.

[QUOTE="vieras";22836246]Opettele käyttää sitä hakua. Hae sulkeutuneita reima haalari kohteita koossa 86 niin saat osviittaa, millä menny kaupaks.[/QUOTE]

Ai joo totta, toi oli uus juttu mulle, täytyykin katsoa. Vasta 11 kauppaa takana. :snotty:

Laitoin lähtöhinnaksi 25 e, vajaassa tunnissa oli tullut eka huuto. :D

Wow...onnittelut :D

Mullakin on ihana pinkki-vaaleanpunainen reimatecin vk-puku menossa myyntiin. Siinä on tosin pieni tahra jota en saanut irti, joten ei mene tuolla hinnalla. Joskaan ei haittaa, sillä mä olen sitä käyttänyt jo kahdella lapsella ja sitä ennen ostanut edullisesti käytettynä :)

Mä en uskalla myydä ulkovaatteita huutiksessa, kun pelkään että ostaja löytääkin sitten jonkun puolikkaan nuppineulan pään kokoisen tahran jostain sisävuoresta ja ampuu mun pään siittä hyvästä irti :O

Wow...onnittelut :D

Mullakin on ihana pinkki-vaaleanpunainen reimatecin vk-puku menossa myyntiin. Siinä on tosin pieni tahra jota en saanut irti, joten ei mene tuolla hinnalla. Joskaan ei haittaa, sillä mä olen sitä käyttänyt jo kahdella lapsella ja sitä ennen ostanut edullisesti käytettynä :)

Mä en uskalla myydä ulkovaatteita huutiksessa, kun pelkään että ostaja löytääkin sitten jonkun puolikkaan nuppineulan pään kokoisen tahran jostain sisävuoresta ja ampuu mun pään siittä hyvästä irti :O

Joo eli nyt on jo 27 e kun on 2 e korotukset. Ainut pieni moka mulla kävi, että en muistanut lyhentää huutoaikaa, mulla on nyt pari tuotetta ollut 4-5 pv myynnissä, ja se on ollut hyvä aika. Eli tohon jäi se 2 vk, se on kyllä pitkä aika.

Joo toi muakin vähän pelottaa että jos jotain vikaa löytyy enkä ole huomannut, pari pienen pientä huomasin, ja otin niistä lähikuvat ja laitoin ilmotukseen. Toinen niistä oli niinkin merkittävä kuin että ReimaTec- merkistä a-kirjaimen alaosa oli pudottnu pois. :D Toinen on hupun yläosassa kanttauksessa oleva muutaman millin pitkä kuluma. Tai no ei se kai ole kanttaus, mikä se nyt onkaan nimeltään, sellainen erivärinen kohollaan oleva viiru, sellaista eri matskua. Joo no en osaa selittää, mutta siis molemmat viat tosi pieniä mitä löysin. Mutta ajattelin nekin mainita, ettei tosiaan ostaja ammu päätäni irti. :laugh:

Heh, mulla olis melkein kokonainen häkkivarastollinen omia vaatteitani pistettävä myyntiin, en ole myynyt 3 vuoteen, ja yhteen aikaan ostin niitä hulluna kirppiksiltä. Eli niitä on vähän kertynyt..:D Siinä on kyllä vähän työsarkaa kun myy ne huutiksessa, mutta kun olen jäämässä kesäksi uutaman kk hoitovapaalle, niin ajattelin että niistä saan kivasti lisätienestiä. :) Pojan tarpeettoman vaatteet ja tarvikkeet alkaa olla 90% myyty, olen sanut niistä kaikkiaan 850 e, mutta siinä on kyllä mukana 10 kk vanhat rattaat...:cool:

Yhteistyössä