Huutis ja ylimääräiset postarit. (naurettavaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja STINA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

STINA

Vieras
Ostin Burberryn mekon tyttärelleni. Maksoin uudesta mekosta lähes 100e. Myyjällä oli 1.60e postareina. nyt oikeat postarit olisivatkin hänen mukaansa 2.20 ja vaatii minulta tuota eroa.
Sanoin etten maksa. Hän on postikulut ilmoittanut ja siinä pysytään.
Nyt hän kieltäytyy lähettämästä mekkoa, koska en maksa erotusta ja hänelle tulisi tappiota 60 senttiä. Mekosta maksoin siis lähes 100e.
Sanoin, että teen vaikka rikosilmoituksen, jos hän ei mekkoa laita 1.60e postareilla, koska säännöt niin sanoo.
Hän vaatii minulta tuota 60 senttiä edelleen.
Jotenkin sairas ihminen? Ei mun elämä ole 60 sentistä kiinni, mutta säännöistä se on ja teen sen rikosilmoituksen, mikäli mekkoa ei tule ja hänen mukaansa sitä ei tule, ilman lisämaksua.
Hullu maailma???

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
no minä maksasin sen 60snt kun en noin pienestä summasta jaksaisi alkaa vaahtoamaan :) vaikka sunhan sitä ei oikeasti kuuluisikaan maksaa

Minä en maksa. Voidaan mennä vaikka käräjille. Katsotaan sitten paljonko hänelle tulee maksettavaa. Minä tässä kun kun kuitenkin oikeassa olen. Olen saanut ihan törkeää viestitystä tältä ihmiseltä.
Rupesi nyt vaan ryttyilemään väärälle ihmiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No alunperin mä olisin maksanut sen 2,20, kun ekan kerran pyydetään... Sit taas josko riita äityisi noin pahaksi niin periaatteestakaan en maksaisi!

Hän oli kohteessa ilmoittanut postikuluiksi 1.60e ja siitä pidetään kiinni. Myöhemmin postikulut nousi.

mä olisin tod. näköisesti maksanut pyydetyt, koska kyse on noin arvokkaasta tuotteesta. pelkäisin, etten näe mekkoa enkä rahoja.

tietenkin negaa olisin antanut jälkikäteen. voisiko tuosta ottaa yhteyttä ylläpitoon?

Mä kanssa ihmettelen tuota summaa 2,20e? Eihän tuollasta postarisummaa olekaan. Ihmemyyjä, jos ei voi lähes 100 euron mekkoa lähettää ilmossa olevilla postareilla. Jo on kalliita kirjekuoria, jos haluaa tuon 0,60e esim kirjekuoresta... Mä en koskaan pyydä enempää, jos ilmon postikulut on vähemmän kuin todelliset ja palautan jos olen pyytänyt liikaa. Ihmeellistä niuhottamista. Mä olisin onnellinen myyjä, jos olisin saanut mekon noin hyvällä hinnalla myydyksi.

Se muakin naurattaa ja mietityttää jopa, miten on uuden mekon hankkinut. (Varastanut esim) Tuntuu rahat olevan tiukassa. Olen pyytänyt kaupanpurkua tai sitten teen rikosilmoituksen.
Myyjän nikkiä en mainitse. Myy paljon merkkivaatteita eri koossa lapsille.

Minä olen pyytänyt monen monet kerran liian vähän postikuluja eikä tulis mieleenkään pyytää lisää mitä olen jo kohteessa ilmoittanut. Pyydä huutiksen ylläpitoa laittamaan myyjälle viestiä että hän on ilmoittanut kulut kohteessa ja ei ole oikein pyytää lisää?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se muakin naurattaa ja mietityttää jopa, miten on uuden mekon hankkinut. (Varastanut esim) Tuntuu rahat olevan tiukassa. Olen pyytänyt kaupanpurkua tai sitten teen rikosilmoituksen.

Tää oli ihan keksitty aloitus.. katselin sulkeutuneet burberry-mekot ja siellä ei sadan euron huitteilla olevia mekkoja ollut edes..

Alkuperäinen kirjoittaja huijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tää oli ihan keksitty aloitus.. katselin sulkeutuneet burberry-mekot ja siellä ei sadan euron huitteilla olevia mekkoja ollut edes..

Olemme vääntäneet kauppoja jo monta viikkoa. Mikä helkutin keksitty aloitus? Kyllä tämä on ihan elävää ja oikeaa elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä minäkään löytänyt haulla huutiksen suljetuista yhtään lähelläkään 100 euroa olevaa Burberryn tyttöjen mekkoa.

Hinta on lähempänä sataa kuin viittäkymppiä. Kyllä siellä nyt vaan on semmoinen kohde ollut ja viikkoja sitten.
Nikkiä en mainitse.

Yhteistyössä