huutis myyjät hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko myyjän velvollisuus ottaa yhteyttä ostajaan,jos käytössä on vakioviesti tilinumero tietoineen, sekä ilmoitus,että yhteydenottoa/ilmoitusta maksusta odotan 7pv huudon sulkeuduttua. Vai voinko vain olettaa,että ostaja hoitaa yhteydenoton ja 7pv kuluttua annan negan ja laitan kohteen uudelleen myyntiin?

Eiköhän siellä se ota yhteyttä ketä ensimmäiseksi kerkeää. Minusta typerää odotella viikko ja laittaa negaa...eikö sitä voi itse laittaa viestiä. Tee vaikka vakioviesti, jonka lähetät, niin ei ole suurta vaivaa.

Kyllä mä ottaisin yhteyttä, ei kai se kauhee vaiva ois. Nimittäin kaikki ei tajuakkaan että suoraan vois tilille laittaa rahaa ja sit tuote tulis. Itse ainakin toivon että vastapuoli viitsisi ihan henk. kohtaisesti vastata/viestittää, ennen kun maksan tuotteen.

No eihän se myyjä ole velvollinen periaatteessa muuta kuin lähtettämään tuotteen kun rahat näkyy tilillä, mutta kyllä mun mielestä on korrektia ottaa yhteyttä jos mitään ei kuulu eikä rajoja näy. Ja varsinkin tällaisena aikana, kun on flunssaa liikkeellä ja ostaja voi olla vaikka sairaalareissulla lapsen kanssa, niin tekstarikin voisi olla ihan ok juttu.

Mulla on tilitiedot jne. vakioviestissä. Jos mitään ei muutamaan päivään kuulu niin laitan viestin ja kysyn että onhan huomannut. Joskus nimittäin joku kyselee tilinumeroa vaikka se tosiaan tulee voittoviestin yhteydessä olevassa vakioviestissä.