Huutisasiaa! antaisitko neutraalin tai negatiivisen palautteen tällaisessa tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuosien kokemuksella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuosien kokemuksella

Vieras
ostaja huutelee pikkuhiljaa kohteita 2,5kk ajan. ei minkäänlaista yhteydenottoa,minun pitäisi siis tajuta että hän haluaa kerätä pakettia ja säästää näin postikuluissa. minun mielestä olisi kohteliasta ilmoittaa jotakin eikä vaan huudella pikkuhiljaa lisää ja lisää.. vai??

otan yhteyttä,sitten vasta kertoo että kerää pakettia.lopulta annan takarajan että jos ei maksua siihen mennessä,tuotteet menee uudelleen myyntiin.lupaa maksaa,mutta seur.päivänä kysyykin että voiko odottaa vielä toiset huudot loppuun niin menisi samaan pakettiin. suostuin siihen vielä.

ehkä vika on mussa,olin liian kärsivällinen:/

antaisitteko tälle kauppakumppanille posit. palautteen??

No onpas sulla huutaja. Sinänsä ihan ok, jos kerää pakettia, itsekin olen niin tehnyt. Mutta mä teen niin että ekan huudon sulkeuduttua laitan viestin että odottelen muita, ja tarjoudun maksamaan ekan huudon heti ja postikulut sitten kun viimeinenkin sulkeutuu. Mutta en mä kyllä kehtaa viikkotolkulla odotella, enkä edes halua. Pari viikkoa on korkeintaan kestänyt ekasta huudosta viimeiseen.

Laita neutraali jos maksu lopulta tulee. Mutta sulla on oikeus saada maksu jo sulkeutuneista, maksakoon postikulut sitten viimeisen kanssa. Mutta ei ole myyjääkään kohtaan reilua että tämä joutuu säilömään kuukausia tavaraa jonka on jo myynyt, mä haluan ainakin saada tilaa kaappeihin/varastoon.

Eihän siinä mitään, jos huutaja lopulta maksaisi kaikki ja tosiaan on vain pakettia keränny. Kaupat olisi silloin minun puolelta ok ja antaisin positiivisen, mutta kirjoittaisin kuitenkin tekstikenttään kauppojen venyneen ja venyneen. Tiedän, että olen ollut siellä TODELLA joustava, joskus vähän liiankin joustava.

Oli kohteliasta ekan kohteen sulkeuduttua kysyä myyjältä onko ok jos odotetaan vielä pari muuta? Myyjänhän ei ole tähän pakko suostua vaan voi joka ostoksen postittaa erikseen jos haluaa.

No en todellakaan odottaisi maksua huutajalta 2,5kk!! Itsellä tulisi ainakin sellainen tunne,että huutajalla ei ole rahaa lunastaa tuotteita ja siksi koittaa saada lisäikaa sillä verukkeella,että odottaa muiden kohteiden sulkeutumista.Entäs jos joku muu huutaisi näitä"hänen" haluamiaan tuotteita? mitähän tämä ostaja sitten tekisi...Negaa palutetta antaisin ihan jo siitäkin syystä että sulkeutuneita kohteita ei ole maksettu ja aikaa on mennyt jo 2,5.kk!! Pari viikkoa on kohtuullinen aika odottaa,mutta kuukausia ei...

Kun sä kerran olet nyt suostunut siihen, että on ok venyttää vieläkin noitten kauppojen syntymistä, niin antaisin varmaan positiivisen palautteen, mut kirjottaisin miten kaupat sujuneet.

Yhteistyössä