Huutiskysymys hintavarauksesta, tuosta paholaisen keksinnöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newbie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

newbie

Vieras
Huutiksen keltanokka kysyy tilanteesta, jossa mulla on korkein huuto, joka kuitenkaan ei ylitä hintavarausta. Myyjänhän ei ole pakko tällöin myydä tuotetta, mutta jos hän haluaakin niin tehdä, niin olenko velvollinen ostamaan, vaikka hv ei ylity?

Toi hv on niiiin ärsyttävä, etenkin jos arpoo kahden kohteen välillä. Ei voi molempiakaan täysillä huutaa ja sit toi typerä salainen varaus tekee kaikesta epävarmaa. Sapettaa.

Et ole velvollinen ja jos ostat, myyjä syyllistyy ohimyyntiin josta ei voi edes antaa palautetta ja jos tulee ongelmia kaupan suhteen ei edes ylläpito ota osaa eikä arpaa koko asiaan.

Huutonet ei edes anna yhteystietoja, jos hintavaraus ei ylity. Voit ihan rauhassa huudella toista kohdetta, jos huutosi ei ole ylittänyt sitä hintavarausta siinä ensimmäisessä. Mitään ostovelvoitetta sinulla ei ole siihen ensimmäiseen.

[QUOTE="aapee";26875904]Ihanko totta? Mä olin siinä luulossa, että se on myyjän tahdosta kiinni, syntyykö kauppoja vai ei. Aina oppii uutta, kiitos![/QUOTE]

Ei kannata tuollaisia kohteita lunastaa vaikka myyjä niitä tyrkyttäisikin. Ne ei ole sitovia ja niistä tosiaan ei voi antaa edes toisilleen palautetta ja toistensa yhteystietoja ei tule kohteesta lainkaan kun se sulkeutuu.

Yhteistyössä