HUUTISLAISET!! M I K Ä teidän mielestänne on JÄTTIvaatepaketti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

H

Vieras
Raivostuttaa, kun TODELLA monen paketin otsikossa lukee "JÄTTIVAATEPAKETTI" ja kun klikkaat kohteen auki, on ilmoituksessa joku 4 rääsyä.

Onko joidenkin lapsilla niin vähän vaatetta että jo kuuden lumpun satsi on jättivaatepaketti vai onko tuo tahallista huijaamista?!?

:headwall:

Niin ja vastaus kysymykseeni; Minusta kuudenkymmenen vaatekappaleen kohdalla voidaan alkaa puhumaan jättipaketista.

Mun mielestä se on n. kaikki yhden koon sisävaatteet. Esim. tytöllä n. 12 bodya, 8 paitaa/hupparia, 10 housut, muutama mekko + sukkikset, sukat, yöppärit, asusteet. SUPERjättipaketti on, jos sisävaatteiden lisäksi on siistit ulkovaatteet asusteineen.

Itse kun laitan myyntiin niin en käytä noita lisä nimikkeitä mutta sillä moni saa katsojia kohteille ja ehkä jonkun huutajankin aina.Mutta jätti paketti on sellainen missä on 50 vaatetta tai settiä.

Minua ihmetyttää näissä "jättipaketeissa" myös se, että:
a.) samaa vaatetta on kuvattu n. 3-5 kertaa (hämätäkseen vaatemäärässä?)
b.) osa myyjistä kertoo avoimesti osan tuotteista jo olevan myytyjä toistakautta..

No vaatepaketti normaalisti mun mielestä sisältää vähintään 7 vaatetta. Tätä pienempi määrä voisi olla joku vaatesetti tai asukokonaisuus nimellä :D Jättikokoinen on mun mielestä yli 30 vaatteen paketti

Yhteistyössä