Huutismyyjät, miten kauan odotatte ostajan yhteydenottoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vai laitatteko itse viestiä ostajalle? Vai laitatteko negan palautteeksi, jos yhteydenottoa ei kuulu? entä palaute silloin, kun ostaja ei ota yhteyttä ennenkuin myyjänä laitat hänelle viestiä muutaman päivän odottelun jälkeen?

Multa lähtee vakioviesti ostajille. Jo kohteen kuvauksessa mainitse, että maksun pitää olla hoidettu viikon sisällä. NEgatiivinen palaute tulee, jos ei näin käy.

No itse laitan heti viestiä ostajalle jos mitään ei kuulu eikä maksua näy kysyn noin viikon päästä saiko viestin ja onko maksanut kun minulla ei ainakaan näy mitään tuosta odottelen vielä jonkun päivän kuuluuko mitään ja jos ei niin negaa lähtee.

Mulla meni eilen yks kohde kiinni. Hv ei ylittynyt mut laitoin korkeimman tarjouksen tehneelle viestin jossa kysyin että mites tehdään, haluisko maksaa vähän enemmän(hv ei jääny ku parista kympistä kii) vai miten?
Kuinka pitkään odottelen vastausta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla meni eilen yks kohde kiinni. Hv ei ylittynyt mut laitoin korkeimman tarjouksen tehneelle viestin jossa kysyin että mites tehdään, haluisko maksaa vähän enemmän(hv ei jääny ku parista kympistä kii) vai miten?

Ai juu, ja anntteko vaan suoraan negatiivisen palautteen jos ei ota yhteyttä ollenkaan?

Ei sulla ole perusteita antaa negapalautetta, vaikkei olisikaan yhteydessä, sillä hv ei täyttynyt. Kohteliastahan olisi palata asiaan ja katsoa syntyykö kaupat. Odotan itse vastausta pari päivää. Sitten laitan uudelleen myyntiin.

vai laitatteko itse viestiä ostajalle? Vai laitatteko negan palautteeksi, jos yhteydenottoa ei kuulu? entä palaute silloin, kun ostaja ei ota yhteyttä ennenkuin myyjänä laitat hänelle viestiä muutaman päivän odottelun jälkeen?

Hetkinen NEGAA ei saa antaa sillä perusteella että ei anna SINULLE palautetta.Tiedoksi,säännössä on palaute on SUOTAVAA MUTTA VAPAAEHTOISTA.Ja itse voi laittaa palaute oli sitten myyjä tai ostaja.Mitä ihmettä sitä pitää odottaa.Jos ei kuulu palautetta voi nätisti laittaa meilin.Ostan tai myyn annan heti palautteen myyjänä kun oon saanut rahat,ja ostajana kun oon saanut tuotteen.JA SINÄ AP OLET MYYJÄ JA SAANUT RAHAT JOTEN EIKÖ OLISI KOHTELIASTA ANTAA ITSE ENSIN PALAUTE haloo!!!!!!!!1

Alkuperäinen kirjoittaja Sama:

Ai juu, ja anntteko vaan suoraan negatiivisen palautteen jos ei ota yhteyttä ollenkaan?

Jos hv ei ylity niin se oli sit siinä ei palautetta eli yhteydenotto tai osto/ myynti velvoitetta ei ole kummallakaa. Tietysti olis fiksua vastata jos kysytään kiinnostaako tuote.
Ja jos kaupat menee hyvin eli saan rahat tilille ajoissa niin positiivista palautetta annan vaikken toiselta olis saanut yhtään viestiä tai palautetta. Eikö se kaupan syntyminen ole pääasia

Jos hv ei ylittyny niin silloin ei tarvitse ostaa eikä voi antaa negaakaan. Mutta siis kuinka kauan odotatte yhteydenottoa yleensä vai laitatteko myyjänä AINA itsekin viestiä ostajalle.

Vakioviesti menee
ja jos maksua ei kuulu niin otan yhteyttä itse n. 2 vkon jälkeen.

Mitään mainintaa mulla ei ole missään että pitää maksaa silloin ja silloin.
En itsekään tykkää huutaa semmosilta jotka latelee tiukat maksupäivät.

Mitä jos opettelisit ensin huutonetin säännöt.Valita vasta sitten.

Mä laitan yleensä samantien kun kohde sulkeutuu, viestiä ostajalle.. Ja jos ei viikkoon kuulu mitään yhteyden ottoa ostajan puolelta niin annan negan ja laitan tuotteen uudelleen myyntiin.. Eli viikon sisään pitää olla rahat tilillä tai ainakin laittaa mulle viestiä että milloin maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:

Hetkinen NEGAA ei saa antaa sillä perusteella että ei anna SINULLE palautetta.Tiedoksi,säännössä on palaute on SUOTAVAA MUTTA VAPAAEHTOISTA.Ja itse voi laittaa palaute oli sitten myyjä tai ostaja.Mitä ihmettä sitä pitää odottaa.Jos ei kuulu palautetta voi nätisti laittaa meilin.Ostan tai myyn annan heti palautteen myyjänä kun oon saanut rahat,ja ostajana kun oon saanut tuotteen.JA SINÄ AP OLET MYYJÄ JA SAANUT RAHAT JOTEN EIKÖ OLISI KOHTELIASTA ANTAA ITSE ENSIN PALAUTE haloo!!!!!!!!1

en tarkoittanut kysymykselläni tuota vaan sitä, että annatteko negan, jos OSTAJA EI OTA YHTEYTTÄ KOHTEEN SULKEUTUMISEN JÄLKEEN (kohteessa ei ollut hv:tä). Toisella kysymyksellä tarkoitin, että millaisen palautteen laitat ostajalle, jos ostaja ottaa yhteyttä vasta myyjän lähetettyä hänelle.

Laitan aina itse palautteen riippumatta antaako vastapuoli palautetta.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Multa lähtee vakioviesti ostajille. Jo kohteen kuvauksessa mainitse, että maksun pitää olla hoidettu viikon sisällä. NEgatiivinen palaute tulee, jos ei näin käy.

Samoin. Tosin joskus muistutan asiasta ystävällisesti, koska jotkut toopet eivät osaa lukea vakioviestiä. :headwall: Kerran sain muistutuksestani palkkioksi NEUTRAALIN, kun olen kuulemma "lievä hätähousu"! Vaikka viikon maksuaika oli mainittu sekä vakioviestissä, myyntikohteen tiedoissa että omassa kuvauksessanikin. :o Idiootti! Loppujen lopuksi ostaja jätti kohteen lunastamatta ja ansaitsi sillä itselleen NEGAN. :laugh:

kaikilla ihmisillä ei ole joka päivä mahista käydä sähköpostiaan lukemassa... aika kurjaa myös myyjältä jos noin heppoisin perustein käy antamaan negaa... eli voihan sille ostajallekin käydä jotain jonka vuoksi ei pääse sähköpostiin... (esim. sairastuminen, saitraalaan joutuminen, lapsen/läheisen paha sairastuminen yytai muu....) kyllä minä ainakin viikon odottelisin vastausta mailiin.... kaikille tietokeoneet ei ole henki ja elämä..... itsellekkin välillä tekee tiukkaa ehtiä koneelle ja jos oikein kiire viikko osuu postit tulee luettua kaksi kertaa viikossa.

ja vastaus laitan positiivisen palutteen vaikka minä ekan viestin lähettäisinkin. (jos kauppa kuitenkin sujuu ongelmitta)... jos minä olen myyjä niin silloin minä otan huudon jälkeen yhteyttä. koska haluanb tavarasta päästä eroon :-)

negan ymmärrän jos ei hv:ta ja jää lunastamatta... tai jos hv yllittyy ja jää lunastamatta mutta mikä on teillä aika jonka aikana pitää ehtiä vastata??? viikko vai kaksi päivää.....

Yhteistyössä