huuto.net + aijaa.com

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PangPang

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 272
0
36
onko se siis silleen että huuto nettiin voi laittaa myytävän kohteen tietoihin linkkejä aijaa.comiin missä kuvia tuotteesta lisää, vai pitääkö ne kuvat näkyä siinä myynti ilmoituksessa suoraan, ilman mitään linkitystä???

juu, juu tyhmä oon :ashamed:

Voihan ne linkkeinäkin laittaa, mutta valitettavan moni jättää ne linkit sitten erikseen katselematta, selkeempää kon on suoraan kuvat :) .

(Miksi te muuten käytätte tuota aijaa.vomia, miust se on paska...Imageshakki parempi :D )

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Voihan ne linkkeinäkin laittaa, mutta valitettavan moni jättää ne linkit sitten erikseen katselematta, selkeempää kon on suoraan kuvat :) .

(Miksi te muuten käytätte tuota aijaa.vomia, miust se on paska...Imageshakki parempi :D )

no en mä osaa laittaa suoraan niitä kuvia :ashamed: :ashamed: en vaan osaa vaikka on niitä ohjeitakin..... :snotty: laittaisin kyllä mielummin just suorat kuvat..

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:

no en mä osaa laittaa suoraan niitä kuvia :ashamed: :ashamed: en vaan osaa vaikka on niitä ohjeitakin..... :snotty: laittaisin kyllä mielummin just suorat kuvat..

Käytä imageshakkia!
Helepompi! :attn: :attn: B)

http://www.imageshack.net

lataat sen kuvan..
kopioit Hotlink for Websites kohdan.
menet kohteeseen jossa alhaalta löytyy lisää tietoja/lopeta huutokauppa nappi. valitse lisää tietoja,
sinne liität tuon pätkän ja voit kirjoittaa jotain lisätietoa.
samaan syssyyn voi useampia kuvia laittaa ..

Käytä imageshakkia!
Helepompi! :attn: :attn: B)

Miten se eroo aijaasta ? tuleeko siinä sit jotenki se kuva niinku suoraan ?

:laugh: hei mä repeen.. miten mä voin olla näin tyhmä!!!!! en mä tajuu miten sen kuvan saa siihen suoraan näytille.. :ashamed: et viitteis tulla ihan tänne meille kädestä pitäen opettaa??

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
http://www.imageshack.net

lataat sen kuvan..
kopioit Hotlink for Websites kohdan.
menet kohteeseen jossa alhaalta löytyy lisää tietoja/lopeta huutokauppa nappi. valitse lisää tietoja,
sinne liität tuon pätkän ja voit kirjoittaa jotain lisätietoa.
samaan syssyyn voi useampia kuvia laittaa ..

Kiitos paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Mä kanssa käytin aijaata oman aikani, kunnes tämä ihana vili43 neuvoi mua käyttämään tota imageshakkia :). Nyt kuvat saa isompana suoraan kohteen tietoihin, ei tarvii näpäytellä mitään :D. Vaikka oma aika siinäkin meni että oppi oikeankokoiset kuvat laittamaan :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Mä kanssa käytin aijaata oman aikani, kunnes tämä ihana vili43 neuvoi mua käyttämään tota imageshakkia :). Nyt kuvat saa isompana suoraan kohteen tietoihin, ei tarvii näpäytellä mitään :D. Vaikka oma aika siinäkin meni että oppi oikeankokoiset kuvat laittamaan :whistle: :ashamed:

niin siis ne ei automaattisesti ole sit pikkuisia vai?? voi apua.. miten ne sit pienennetään???

niin siis ne ei automaattisesti ole sit pikkuisia vai?? voi apua.. miten ne sit pienennetään???

Siis mulla ne kuvat tuli tooooosi isoina, mutta jos painan rastin siihen aloitussivulla olevaan resize image kohtaan ja valikoin sieltä 640x480 ja sitten host it, niin kuvat just näppärän kokoisia :)

Siis mulla ne kuvat tuli tooooosi isoina, mutta jos painan rastin siihen aloitussivulla olevaan resize image kohtaan ja valikoin sieltä 640x480 ja sitten host it, niin kuvat just näppärän kokoisia :)

ookoo... *huoh*saas nähdä mitä tulee... :D kiitti sulle :flower:

Yhteistyössä