Huuto.net:iin lisäkuvia, miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MyyMuikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MyyMuikkunen

Vieras
Kyselin jo aiemmin neuvoa, kun en saanut Huuto.net:iin ladattua kuvaa. No, nyt onnitui. :)
Kuulin kuitenkin, että ilmoituksen jättämisen jälkeen siihen voi vielä lisätä kuvia ja tosiaan sain vain yhden kun laitettua per kohde. Miten niitä nyt siis voi lisätä?

Alkuperäinen kirjoittaja MyyMuikkunen:
Kyselin jo aiemmin neuvoa, kun en saanut Huuto.net:iin ladattua kuvaa. No, nyt onnitui. :)
Kuulin kuitenkin, että ilmoituksen jättämisen jälkeen siihen voi vielä lisätä kuvia ja tosiaan sain vain yhden kun laitettua per kohde. Miten niitä nyt siis voi lisätä?

no siinä on se kohta, johon voi laittaa lisäyksen/lisätietoa.

Mä oon aijaasta kopsannut linkin ja laittanut lisäyksenä kohteen lisäys-kohtaan. Voi laittaa sillä tavalla vaikka kuinka monta kuvaa, pitää vaan erikseen lisätä uutena lisäyksenä jokainen.

Alkuperäinen kirjoittaja kidjhsj:
Alkuperäinen kirjoittaja MyyMuikkunen:

no siinä on se kohta, johon voi laittaa lisäyksen/lisätietoa.

No en kyllä ymmärrä, kun siinä sanotaan näin: "Täydennä kohteen tietoja antaa ilmoittajalle mahdollisuuden tarkentaa kohteensa kuvausta lisäämällä tekstiä kohteen kuvauksen perään."
Eikö tuo tarkoita, että siihen voi lisätä tekstiä???
Vitsi mä taidan olla ihan tonttu tän kans... Joillakinhan on kamalan monta kuvaa ilmoituksissaan...

Yhteistyössä