Huuto.net ja "listakuvat"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutisti

Vieras
Pitkästä aikaa pitäisi myydä huuto.netissä tavaraa. Luulin, että maksamalla sen 2,99e saisin kuukaudeksi näkyviin hakulistauksiin ne pienet kuvat. Mutta eihän tuolla lue mitään sellaisesta Huuto Plus - Huuto.net

Millä ne listakuvat sitten saa näkymään? Olen luullut, että se juuri olisi suurin syy miksi ihmiset ostaa tuon Huuto Plussan.

Tarkoitan siis kuvia jotka näkyvät vaikka tässä haussa tuossa vasemmassa reunassa: meandi - Haku - Huuto.net

Ei tarvitsisi klikkailla kaikkia kohteitani auki jotta näkisi mistä on kyse, ehkä kauppa kävisi paremmin?

Eikö kukaan tiedä? :/ Melkein kaikilla nuo listakuvat tuntuu kuitenkin olevan, joten luulisi että joku osaa kertoa miten ne on saanut. Joo, voisin kysyä huuto.netin asiakaspalvelusta, mutta yleensä sieltä saa odottaa vastausta turhan kauan ja olisin halunnut ilmoittaa tavaraa jo nyt viikonloppuna. En kyllä viitsi maksaa tuota summaa, vaikkei iso olekaan, jos sitten kuvat ei tulekaan.

[QUOTE="Jjj";29546730]Kyllä ne pitäis tuolla plus toiminnolla saada ne kuvat näkyviin.[/QUOTE]

Eiku sillä saakin lisäkuvia ilmon sisään. Listakucat saa ihan sinne itse laittamalla ilmaiseksi.

Kiitos vastauksista! Onkohan sitten tosiaan noin, että listakuvat tulevat kaikille? Viimeksi myydessä omat ilmoitukseni jäivät kuvattomiksi ja siten varmaan myyntikin oli huonompi. Siitä tosin on jo reilusti yli vuosi, eli ehkä sillon listakuvat olivat vielä maksullinen ominaisuus? Huuto.net ei kyllä uudistunut mitenkään haluttuun suuntaan, tällainenkin ohjeistus on niin sekavasti ettei löydä tietoa kysymykseen joka varmaan mietityttää muitakin kuin minua.

Yhteistyössä