huuto.net ja ostajien tyytymättömyys =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiiu"

Vieras
Olen liki 300 myyntiä suorittanut ja kaikki mennyt hyvin,mutta nyt viime aikoina osanut kohdalle kärttyisiä ostajia =/

Myyn siis käytettyjä en uusia tavaroita,mutta kaikesta nipotetaan etten taida enää uskaltaa myydä mitään!!!

Nyt tuli palautetta kengistä jotka oli käytetyt ,niin pohjassa kulemma pieni kiva ja roska ja vaatii takaisin puolta hinnasta!!
Toinen vaatii paketista hintaa kun ei tykkääkään =/

Onko kohdalle nyt vaan osunut nipoja vai onko ihmiset unohtanut että kyse ei uusista tavaroista??? Ja mun tavarat OIKEESTI siistejä...

Ja heti uhkaillaan nega-palautteella....

Minä olen myös törmännyt näihin. Itse en nykyään suostu mihinkään muuhun kuin kaupanpurkuun. Näitä hinnanalennushuijareita olen nähnyt ihan riittämiin. Tavara on muka rikkinäistä ("varaan mennyt postissa kun on niin huonosti pakattu", tekstiilituote kyseessä ja taatusti hyvin pakattu) ja pitää saada kaksi euroa hinnan alennusta 40 tuotteesta. Kaupanpurkuune i kuitenkaan suostuta millään. Onneksi tuntuvat ylläpidossa olevan hyvin kiinnostuneista näistä hinnanalennuksen vaatijoista.

Hah no ottais pois sen kiven ja roskan ja tadaa...! Kengät on kuin uudet :D

Onko niillä nipo-ostajilla paljon palautteita? Onko negatiivista/positiivista? Jospa ne yrittää vaan kiristää sua sillä negapalautteella.

Mä oon pari kertaa huutonetistä ostanut, ja toisella kertaa tuli niin karseita vaatteita vauvalle että laiton roskiin/nla:n ja laatikkoon n. 70% niistä. Silti annoin vain hyvän palautteen, vaikka siis eivät olleet sitä mitä kuvauksessa luvattiin. Että toiset sitten varmaan on rehellisiä puuttuvat epäkohtiin. Mä en jaksa.

Aikoinaan myin konserttilipun ja ostaja halusi erittäin tarkkaan tietää mitäs sitten, jos konsertti perutaan. Kyse oli siis isosta stadionkeikasta ja lipun hintakin taisi olla 5€ enemmän, kuin ostohinta (loppuunmyyty ja erittäin hyvä paikka) eli mistään järjestelmällisestä mustanpörssin lippukaupasta ei ollut kyse. Ostajan mielestä minun olisi pitänyt luvata palauttaa lipun hinta, jos konsertti perutaan. :) Kyllä sain sitten lipun myytyä, kun pitkään vakuuttelin, että saa varmasti lipun alkuperäisen hinnan takaisin järjestäjältä suoraan.

määkin myynyt tosi paljon huuto.netissä ja aina hyvää tavaraa. Ite käyn tosi tarkkaan läpi jokaisen vaatteen mitä myyntiin laitan. Mulla myös satoja positiivisia palautteita ja yks neutraali, joka tuli ostajalta joka marmatti vaatteen laadusta (oli oikeesti tosi hyväkuntoinen, kerran päällä ollut eikä mitään käytönjälkiä, jakso valittaa ja vaatia alennusta. Sanoin, että kaupanpurku tietenkin onnistuu, mutta ei suostunu tähän. Anto sitten neutraalin palautteen, ei tarvinnu ku kyseisen ostajan palautteita kattoo niin kerto ihmisestä aika paljon ja siinä vaiheessa kun kävin kattomassa tän kyseisen ostajan palautteita oli käyttäjän tunnut ylläpidon toimesta suljettu). Mut siis näitä osuu aina välillä kohdalle kun paljon myy, jotka yrittää alennusta tai valittaa ihan ihme asioista ja joillekin taitaa jäädä epäselvyys että ei olla myymässä uutta (ite vielä kaikenlisäks mainitten aina kaikki viat, pesunukasta lähtien, koska jos ilmotukseen laitettu hyväkuntoinen käytetty ni ihmiset luulee saavansa uutta vastaavan).

Mulla ei oo kokemusta tämmöisistä ostajista huutonetissä. Mut tori.fi myyneenä ostaja lupaa ostaa eikä ostakkaan, rupee erittelee mitä ottaa ja mitä ei ja vaatii sit ne tosi halvalla vaikka myyn usein uudenveroista tavaraa tai vaatetta. Taikka sitten noutopäivät siirtyy aina vaan eteenpäin eli ei pääsekkään silloin ja silloin hakemaan vaattteita. Enää en torilla myy!!!

Yhteistyössä