Huuto.net ja palautteen antaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kirppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kirppu"

Vieras
Kertokaa te jotka teette kauppaa huuto.netissä että mitä tarkoittaa kiitettävä, neutraali tai negatiivinen palaute?

Tarkoitan siis teidän omia kriteereitänne ko. palautteisiin. Erityisesti minua kiinnostaa millä kriteerillä annatte neutraalin?

Neutraalin voisin antaa, jos tuote ei ihan vastaa kuvausta, tai jos tuotteen saaminen on kestänyt viikkokausia/jos maksua on saanut odottaa viikkokausia. Ja jos yhteydenpitokin tökkii. En ole koskaan antanut neutraalia.

Negan annan, jos ostaja ei lunastakaan tuotetta, tai jos ostamani tuote ei tulisi perille ikinä. Tai jos se on ihan surkeassa kunnossa ja myyjä ei suostu maksamaan rahoja takaisin. Yhden negan olen antanut tähän mennessä, olin myyjänä.

Positiivinen, jos kaupat on menneet sujuvasti ja tuote ollut sitä mitä pitikin olla.

[QUOTE="Kirppu";23019791]Onko hidas (=yli 3 viikkoa maksusta) postitus muuten hyvässä kohteessa mielestänne neutraalin arvoinen?[/QUOTE]

Minusta on, ellei siihen ole oikeasti pätevä syy.

normaalikaupankäynnistä positiivinen. jos kommunikoinnissa, tuotteen lähetyksessä tai maksun maksamisessa on huomattavasti parantamisen varaa mutta kauppa kumminkin toteutuu, antaisin neutraalin. toteutumattomasta kaupasta, asiattomasti käyttäytyvästä kauppiaasta/ostajasta tai selvästi viallisesta tuotteesta negatiivinen.

Yhteistyössä