Huuto.net maksu kauanko odotatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huuto päättyi viikko sitten.Oikein asialliselta tuntui ostaja.Nyt kuitenkin viikko mennyt eikä maksua ole tullut vaikka lupasi heti maksaa.Ystävällisesti yritin kysyä tarvitseeko maksuaikaa esim huomiseen,kun lapsilisät tulee.Ei vastausta.
Kuinka kauan yleensä odotatte ennenkä laitatte tuotteen esim uudelleen huudettavaksi?
Harmittaa,kun tuotteella olisi ollut muitakin huutajia/ostajia

Mulla lukee ainakin selkeästi omakuvauksessa että maksua ootan maks. viikon ja jos ei sinä aikana maksua näy, niin nega palaute vaan ja uud. myyntiin. Juurikin on noita ollut jotka lupailee maksaa ja maksua ei näy, niille oon antanu jonku tietyn päivämäärän mihkä mennes ootan maksun kuuluvan ja jos ei niin negaa vaan =)

Riippuu vähän. Kyllä mä muistutan viikon päästä jos mitään ei kuulu. Mutta maksua voin odottaa useamman viikon. Parin viikon päästä kysyn ostaako joskus vai laitanko uudestaan myyntiin. Jos innokkuutta tulee ostoon niin odotan vielä pari viikkoa. Jos sitten mitään ei kuulu, laitan myyntiin. Kuukausi siinä siis suunnilleen menee jos mitään ei kuulu eikä ole innostusta ostaa niin laitan uudestaan myyntiin. Oon usein vähän liian sinisilmäinen ja lepsu, ymmärrän kyllä ettei välttämättä aina ole tilillä rahaa, mutta kyllä useampi viikko maksuaikaa on vähän niin ja näin, että sitä miettii miksi joku huutaa vaikkei olekaan haluja ostaa tai maksu venyy useammalla viikolla.

Mulla lukee omissa tiedoissa, ettäodotan maksua/yht.ottoa 3vrk. Mutta käytännössä odotan kyllä sen viikon. Silloin laitan s-postia, että jos ei maksu näy ylihuomiseen mennessä laitan tuotteen uudestaan myyntiin -----> nega.

Yhteistyössä