huuto.net on ihan syvältä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eipäei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eipäei

Vieras
en oikeasti tajua miten huuto.net on voinut saada noin ison suosion, siis sehän on aivan SYVÄLTÄ. siellä on nykyään melkein kaikki myynti-ilmoitukset ja minustakin olisi mukavampi ostaa monia asioita käytettynä, mutta en todellakaan tykkää tuollaisesta huutamisesta ja kilpailutilanteesta. paljon selkeämpää on pistää tuote myyntiin, ilmoittaa summa, tehdä kaupat, hommat selvä. ihan raivostuttavaa kytätä jotain huutoa mahdollisesti viikkokaupalla, varsinkin kun nyt joillain on näitä huutoautomaatteja. no mitäpä siinä auttaa enää sitten edes huutaa?? miksei tämä automaatin käyttäjä voisi vaan sitten saada sitä hemmetin tuotetta. samoten koko homma saa hinnoittelun lähtemään ihan lapasesta, todella monet tylsistyneet kotiäidit ostavat sadoilla euroilla vaatepaketteja joissa on ehkä pari asiallista vaatetta ja muut jotain puklu/spagettikastike hörstepaitoja... ihan järkyttää katsoa kun joku maksaa kymmeniä euroja tuotteesta josta ei maksaisi kirpparilla jossa kilpailutilanne puuttuu korkeintaan pari euroa. taitaa olla joillekin ihan huumetta koko huutonet...

ja nyt rupes raivostuttamaan myös tämä viestiboksi jota on ihan turhaan muutettu.

Minusta Huutis on oikein hyvä paikka :)

On sielläkin monessa tuotteessa Osta heti-mahdollisuus, ja netti on kuitenkin muitakin ostopaikkoja tulvillaan jos haluaa ostaa tuotteen ilman huutokauppaa.

Ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa...

Mä olen tehnyt huutonetistä paljon todella hyviä löytöjä. Veikkaisin että epäonnistuneita ostoksia on 1/20, mutta silloinkin kyse on ollut väärästä koosta. IKINÄ en ole saanut paskaista tai rikkinäistä vaatetta. Huutotilannekaan ei todellakaan ole mitään kovaa kilpailua, itse laitan yleensä viimeisenä aukiolopäivänä sen hinnan korotusautomaattiin, mitä suostun siitä ihan maksimissaan maksaa, that's it.

Alkuperäinen kirjoittaja eipäei;24580974:
paljon selkeämpää on pistää tuote myyntiin, ilmoittaa summa, tehdä kaupat, hommat selvä. ihan raivostuttavaa kytätä jotain huutoa mahdollisesti viikkokaupalla,
Aamen ja peesi. Jos haluan ostaa jotain, haluan ostaa sen heti maksoi mitä maksoi kunhan tuotteelle on asetettu selkeä hinta.

Oli erittäin suuri huononnus Huutonettiin, että tunnistautumattomilta käyttäjiltä poistettiin mahdollisuus laittaa kohteita osta-heti hinnalla. Myynti loppui kuin seinään.

Olen kanssa kyrpiintynyt koko paikkaan ja viimeinen osto oli kyllä vimppa. Kuvat eivät kerro kaikkea ja selosteessa ei ole tarkkaa luokittelua. Maksoin yhdestä vaatepaketista aivan liikaa vaatteiden kuntoon ja laatuun nähden. Mainostus antoi hyvän vaikutelman, vaikka oli ihan perus kirpparikamaa. Ei voi kuitenkaan antaa oikein neutraaliakaan palautetta, koska se on niin suhteellista.

Usein tekisi mieli huutiksessa laittaa peli poikki ja sanoa, että en huoli enempää rahaa tavarasta jonka arvo ei mielestäni vastaa käsistä lähtenyttä huutoa. Kertaakaan ei tosin ole ostaja valittanut...

Purnaan vielä...kun itse olen myynyt pieniä vaatteita, niin olen arvioinut hinnat alakanttiin, enkä muutenkaan arvioi käytetyn ja monesti pestyn näköistä vaatetta "hyväksi" ettei kenellekkään tulisi pettymystä tai virhearviointia kuvasta. Kaikista olen aina merkit sanonut. Harmittaa kun kuvittelee muidenkin toimivan samoin.

mie oon tehnyt tosi hyviä löytöjä huutiksesta.
Jonathanin uusi vk-asu pojalle, 50e.
Toinen laadukas uusi vk-asu toiselle pojalle, 50e.
Hiustenpidennyshiuksia, uusia ja laadukkaita, halvalla.
Lapsille Cars-huppareita, + takkeja, uusia, takit 23e/kpl, huppasit muistaakseni 15e/kpl.
Oon tykännyt. Pari haalaria möin ja ihmettelin kyllä kun Lassien haalarista sain vielä 30e :P

mä oon aikani koittanu myydä hyvää ja ehjää pinnistä 30eurolla ja samaan hintaan malm sängynrunkoa jossa pieni tälli..ei mee ni ei mee
Heitän varmaan roskiin (sorttiin) jos kukaan ei osta,eroon pitää päästä

ainiin ja sainhan mie sieltä ihan huiput saappaat ja korsetinkin <3 (ja meinaan survoa ne päälleni kuhan mamma pääsee rimpsalle ens kerran!)

Mua ei haittaa vaik piti tunnistautua että saa ns lisäjuttuja. Ihan hyvä vaan, tunnistautuneen käyttäjän kans luotettavampi olo tehä kauppaa kalliimmista asioista.

ja todellakin, siis mielelläni ostaisin asioita käytettynä ja myöskin myisin käytettynä, mutta tuntuu että siellä pitäisi tunnistautua, antaa ne luottokortin tiedot, maksaakin jotain ja älytä käyttää niitä korotusautomaatteja ym... siitäkin on vaan tehty liian hankalaa. sitten se taitaa kuitenkin olla se suosituin paikka nyt.

enkä väittänyt että kirpparilla on tavara priimaa mutta siellä voin sen tarkastaa ja saan sen myös heti mukaani.

Yhteistyössä