huuto.net ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ippe harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ippe harmaana

Vieras
5.4 umpeutui laukkui reilun 10 euroa maksavasta tuotteesta. 9.4 maksoin ja ilmoitin myyjälle ja samalla kysyin, että voidaanko treffata (asuu naapuripaikkakunnalla). Myyjä vastas 17.4 että laittaa postiin (ei voida treffata) 18.4. 28.4 ei näkynyt ostostani ja ilmoitin myyjälle haluavani purkaa kaupan ja rahat takaisin.

Ton jälkeen rupes tulemaan tosi hävyttömiä meilejä jossa mm. uhkas olla palauttamatta rahoja (kuulemma hänellä on oikeus siihen) ja ettei halua tehdä kauppaa tämmösen paskiaisen kanssa jne. Ilmotin sillon, että kaks viikkoa saa aikaa palauttaa rahat tai teen poliisille ilmotuksen... eilen katselin tiliotteita, että rahoja ei ole näkynyt edelleenkään...

Mitäs tässä pitäs tehdä? Olen neg. palautteen antanut ja siihen hän oli vastannut jotain että "en ole lukenut kaupan ehtoja ja että asia on sovittu"...ok, hänen tiedoissaan lukee että voi hetken kestää tuotteen toimitus, mutta useita viikkoja??, varsinkin kun on koko ajan käynyt kauppaa samalla (toki väitti, että äitinsä myy samalla tunnuksella). Sain myös ekan negan itse, kostoksi.

Myyjällä on 15% neg. tai neutr. palautteita ihan samasta asiasta ja sähköpostikirjeenvaihto oli tosiaan ihan horroria. Jokaiseen neg. palautteeseen tuntuu olevan aina eri syitä, ettei saa tavaroita postiin, kun kuitenkin samaan aikaan tulee paljon positiivisia palautteita.

Saanko rahoja takaisin koskaan? Onko mitään järkeä tehdä rikosilmoitusta reilusta 10 eurosta. Ihan periaatteesta haluan kuitenkin rahat takasin.

kaupat ku huutamani tuote ei vastannut kuvausta, tuotteessa oli reikiä...
No myyjä nämä myönsi (näki kuvat) ja pahoitteli ettei ollut huomannut... Asia oli siihen asti ok ja olisin neutraalin palautteen antanut hänelle.

Sitten yhtäkkiä alko tulemaan vittumaista viestiä et mun kanssa kauppoja tehdessä tarttee silmälasit ja optikolla käynti paikallaan... Vaihdoin palautteen negaksi moisesta käytöksestä ja tää vetäsee mulle negan. Täysin aiheetta :(

Kun pyysin selitystä näille puheille niin myyjä ei suostunut enää vastaamaan viesteihin...

Palaute osiossa alko haukkumaan ja väittämään ettei mitään reikiä edes ollut kun tuote hänelle palautui...

Ja sitten yhtäkkiä taas väitti että olin väittänyt tuoteen olevan täynnä reikiä...

Mä teinki sille tempun ja lisäsin palautteeseen linkin kuviin joissa näkyy noita reikiä!
Näkeepä muutki huutajat mikä on myyjä miehiään...

• Tykkää
Reactions: Aamuäree

Yhteistyössä