huuto.net/pakkaaminen/postitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En oo koskaan myynyt huutonetissä mitään, mutta nyt haluaisin parit haalarit, kengät jne. kokeilla myydä. Miten kannattaa pakata esim. haalari? Pahvilaatikkoon vai pussiin ja paljonko postitus maksaa suunnilleen. Mitäs jos pakkais lasten vaatteita esim. sellaiseen Pampers vaippalaatikkoon. Maksaako sellaisen postitus maltaita eli kannattaako myydä settejä vai yksittäisiä vaatteita. Kaikki vinkit kehiin. Oon tosi kiitollinen!

Pakettien painoluokat ovat alle 2kg, 5kg, 15kg ja 30kg. Halvin paketti maksaa 8.50 ja seuraava 10,50?. Tarkat hinnat löydät postin sivuilta.
Itse olen postittanut haalarin kahteen pussiin käärittynä. Tuolloin postikulut taisivat olla tuon 8,50?. Olen myynnyt myös yksittäisi vaatteita, jotka olen lähettänyt kirjekuoressa. Postikulut ovat tällöin ollet 1,10 tai 1,60 painosta riippuen.

Haalari menee 8.50e kuluilla ja itse pakkaan postista ostettavaan ruskeaan paperiin,laatikkoon tai pussiin ihan mitä vain löytyy omista kätköistä.Voit toki laittaa vaatepakettina menemään laatikossa vaatteita ja se riippuu ihan sitten painosta minkä hintainen postikulut on.Lähtö on tuo 8.50e seuraava hinta siitä on 10.05e ja sitä rataa..setit menee yleensä 1.60e-2.60e jotkut toki sitten maksi kirjeenä ja hinta siinä 4-6e luokkaa.Osta tosiaan sellainen keittiövaaka se on äärettömän kätevä,itse ostin kodin1 anttilasta ja maksoi alle 10e.

Yhteistyössä